Gratis €10 Amazon.de tegoed voor Mastercard klanten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.772 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:55
Van de buren:

Mooie deal voor Mastercard klanten, als je via de link je Mastercard instelt als primaire betaalmiddel krijg je automatisch €10 korting op je volgende aankoop bij Amazon DE. Dit geldt ook wanneer je je Mastercard al gebruikt om te betalen bij Amazon (wel even via de link aangeven dat gebruik wilt maken van de actie). De korting is te zien in je winkelmandje (zie afbeelding). De actie loopt t/m 31 januari. De korting geldt niet voor boeken, E-boeken, tijdschriften, Warehouse Deals en producten van externe verkopers.

Er geldt een minimale besteding van €10. Gratis verzending vanaf €29, of bestel er een boek bij dat niet op voorraad en is en waarvan de leverdatum onbekend is. Zodra het artikel dat je wenst te bestellen is verzonden kun je het boek annuleren op je accountpagina, op deze manier betaal je geen verzendkosten. Door gebruik te maken van dit trucje kun je dus producten voor (bijna) niets bestellen.

Werkt niet met mobiele browsers via iPhone/android en IE. Bij mij gelukt via Safari en Firefox.

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Iets te populair blijkbaar, is afgelopen.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:47
Bij mij bleef hij gisteren na het indrukken van de knop om de actie te activeren op dezelfde pagina hangen en veranderde de knop geloof ik in een melding dat de actie geactiveerd was?
Verdraaid weinig feedback, de korting is geloof ik nergens te vinden in mijn account en de voorwaarden zie ik nu ook nergens meer.
Ik dacht dat er stond dat het automatisch toegepast zou worden bij de volgende bestelling en alleen van toepassing was op artikelen verkocht en verzonden door Amazon en niet op warehouse deals en nog wat andere zaken maar het staat me niet helemaal meer bij...

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57
ASW1 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:52:
Bij mij bleef hij gisteren na het indrukken van de knop om de actie te activeren op dezelfde pagina hangen en veranderde de knop geloof ik in een melding dat de actie geactiveerd was?
Verdraaid weinig feedback, de korting is geloof ik nergens te vinden in mijn account en de voorwaarden zie ik nu ook nergens meer.
Ik dacht dat er stond dat het automatisch toegepast zou worden bij de volgende bestelling en alleen van toepassing was op artikelen verkocht en verzonden door Amazon en niet op warehouse deals en nog wat andere zaken maar het staat me niet helemaal meer bij...
Ik heb dezelfde ervaring en verwachting. Ik zie het dus wel de volgende keer dat ik wat bestel.

• activav6
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-08 16:06
Net even uitgeprobeerd met een nieuw stuk LEGO.
Het tegoed van €10,- staat in het besteloverzicht onder "Toegepaste korting" en dus niet bij kadobon o.i.d.

Nogmaals hartelijk dank voor het melden ! _/-\o_

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:47
Je ziet het dus pas als je daadwerkelijk wat besteld?
Ben er altijd huiverig voor dat wanneer je een order weer annuleert de korting ook ineens verdwenen is.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Als ik op de link klik zie ik:
"Tut uns leid, diese Aktion ist leider bereits abgelaufen"

Is dit echt zo of kan ik toch nog een tientje verdienen als Mastercard klant ?

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is niet meer geldig. Te veel mensen misbruik van gemaakt met dubbele accounts.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:11
ASW1 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:32:
Je ziet het dus pas als je daadwerkelijk wat besteld?
Ben er altijd huiverig voor dat wanneer je een order weer annuleert de korting ook ineens verdwenen is.
Je ziet de korting pas in het afrekenscherm, daar krijg je alle bedragen te zien (kortingen, eventuele verzendkosten etc etc).. En als je dan wil bestellen kan je op de "bestelling plaatsen" button klikken.

Op pepper hebben mensen 10 accounts gemaakt met dezelfde CC. Daarom is de actie voortijdig gestopt.

Wat mensen allemaal over hebben voor een tientje korting. :+

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:44
Sefaex schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:22:
[...]

Je ziet de korting pas in het afrekenscherm, daar krijg je alle bedragen te zien (kortingen, eventuele verzendkosten etc etc).. En als je dan wil bestellen kan je op de "bestelling plaatsen" button klikken.

Op pepper hebben mensen 10 accounts gemaakt met dezelfde CC. Daarom is de actie voortijdig gestopt.

Wat mensen allemaal over hebben voor een tientje korting. :+
Alleen zielige mensen gebruiken 10 x dezelfde CC op verschillende accounts. Baal er wel van nu deze actie is beëindigd.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik zet een slotje op het topic. De actie is afgelopen en de reacties raken steeds meer off-topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.