Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillus99
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-07 02:20
Mijn vraag

Heel vaak ben ik met een online potje fifa 17 bezig en dan krijg ik de melding dat ik niet meer synchroon met de wedstrijd loop. Dan ben ik telkens mn punten kwijt en heb ik het potje verloren of het potje telt niet. Ik heb t zeker gemiddeld 1 keer per uur dat ik fifa speel . Bij fifa 16 had ik dat ook wel eens maar dan 1 keer per half jaar ofzo,en dat is niet erg. Maar nu begin ik er behoorlijk van te balen dat ik elke keer voorsta en verlies 8)7 heeft iemand dit ook of weet iemand hoe dit komt? :? :?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 op een i5 3570K cpu / GTX 980 pc.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Op google gezocht maar kan er niets over vinden 8)7

Alle reacties

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb de reacties hieronder verwijderd en laat dit topic open omdat je het nu wel in het juiste subforum gepost heb. Al denk ik zelf dat je sneller antwoord krijgt in het centrale topic, omdat daar de meeste mensen komen die de game spelen en dus ook mogelijk ook hetzelfde probleem hebben gehad.

Bij deze wel gelijk een duidelijke waarschuwing dat je normaal op anderen hebt te reageren. Je gaat echt geen behulpzame reacties krijgen als je anderen afsnauwt en het is niet het gedrag wat we hier willen zien. Normaal reageren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillus99
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-07 02:20
Grotman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:56:
Ik heb de reacties hieronder verwijderd en laat dit topic open omdat je het nu wel in het juiste subforum gepost heb. Al denk ik zelf dat je sneller antwoord krijgt in het centrale topic, omdat daar de meeste mensen komen die de game spelen en dus ook mogelijk ook hetzelfde probleem hebben gehad.

Bij deze wel gelijk een duidelijke waarschuwing dat je normaal op anderen hebt te reageren. Je gaat echt geen behulpzame reacties krijgen als je anderen afsnauwt en het is niet het gedrag wat we hier willen zien. Normaal reageren dus.
Oke bedankt voor de tip. Ik dacht dat ik het nu in de goeie topic had gezet maar ik begrijp het nog niet zo goed.