Mijn vraag:
Ik wil een home cinema set aansluiten op mijn pc. Gaat om deze home cinema set:
LG LHB625
Mijn PC heeft de volgende moederbord:
ASROCK 870 Extreme3
Ik wil de set via optical aansluiten op mijn PC en de PC via HDMI kabel naar mijn monitor.
Op dit moment heb ik zelf niets gevonden op het internet over enige problemen, echter een (IT) vriend geeft aan dat een home cinema set problemen kan opleveren als je het aansluit op de pc:
Ik weet, dit is een totaal noob vraag, ik heb echter mijn hoofd gebroken de afgelopen dagen opzoek naar een nieuwe geluidsysteem voor mijn pc (en mogelijk TV) en wil dit keer wel voor wat kwaliteit gaan. Ik heb voor deze set gekozen omdat het naar mijn gevoel meer zal geven dan de Z906 van Logitech.
Dus tl:dr :
Kan ik de geluidsysteem op mijn pc gebruiken zonder problemen of zijn er wel problemen? En kan ik beter kappan met mijn hoofd breken en voor een PC speakers set gaan ala Z906?
Hoor jullie reacties graag en alvast bedankt!
Ik wil een home cinema set aansluiten op mijn pc. Gaat om deze home cinema set:
LG LHB625
Mijn PC heeft de volgende moederbord:
ASROCK 870 Extreme3
Ik wil de set via optical aansluiten op mijn PC en de PC via HDMI kabel naar mijn monitor.
Op dit moment heb ik zelf niets gevonden op het internet over enige problemen, echter een (IT) vriend geeft aan dat een home cinema set problemen kan opleveren als je het aansluit op de pc:
Klopt wat hij zegt? Betekent dit dat ik bepaalde music formats niet zou kunnen afspelen? En zo ja, zijn er verder manieren om dat te omzeilen ofzo?DC[16.11.16 19:09]
Vaak mensen horen klagen dat het een niet ondersteund werd en andere wel
sankara, [16.11.16 19:09]
over wat?
DC[16.11.16 19:09]
Al die freaking dolby protocolen
DC, [16.11.16 19:09]
ondersteunen op apparaten zelf om dat te versturen
DC [16.11.16 19:10]
En receivers om te ontvangen
Ik weet, dit is een totaal noob vraag, ik heb echter mijn hoofd gebroken de afgelopen dagen opzoek naar een nieuwe geluidsysteem voor mijn pc (en mogelijk TV) en wil dit keer wel voor wat kwaliteit gaan. Ik heb voor deze set gekozen omdat het naar mijn gevoel meer zal geven dan de Z906 van Logitech.
Dus tl:dr :
Kan ik de geluidsysteem op mijn pc gebruiken zonder problemen of zijn er wel problemen? En kan ik beter kappan met mijn hoofd breken en voor een PC speakers set gaan ala Z906?
Hoor jullie reacties graag en alvast bedankt!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821