Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter

En daar issie dan. De 1e trailer van een CyberPunk die de meesten hier wel kennen.

Het zal waarschijnlijk een combi worden van film 1 en 2 (deel 2 heet Innocence)

Mevrouw Johanssen speelt de hoofdrol en de 1e trailer ziet er strak uit. Veel fanservice en wellicht nog belangrijker een goed aantal shots met grote stadbeelden zoals bij meer CyberPunk verhalen past.

Hier wat vergelijkings materiaal: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=m-mpH6kDYYI&feature=youtu.be]

Waarschijnlijk de openingscene? :

Nadeel is wel de verhaalliijn want zo te zien wordt het een standaard Bait'nSwitch want de mensen die ze vertrouwde blijken de mensen die haar misbruikten Hollywood ding.

Edit; Featurettes:

[ Voor 7% gewijzigd door ROFLASTC op 17-11-2016 00:15 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wil hem graag zien, maar dit is echt een gevalletje "fuck it, we pakken een grote naam, screw source material en logisch zijn". Erg jammer :-( zoveel betere opties

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
nouja, ze lijken nu vrij trouw te blijven, meer dan de meeste reboots of navenante films

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Maar of dat nou zo positief is? :/

Het is natuurlijk leuk bedacht als een soort van fanservice om iconische shots 1:1 over te doen, maar het voelt ook wat goedkoop aan, GitS is meer dan die shots, maar tot nu toe komt het op mij vooral over als "kijk, we gebruiken deze iconische shots, dus het is een echte GitS!"

Vooral omdat alles wat niet gekopieerd is, niet echt voelt als GitS, het is te flashy, misschien door de CGI, want wat ik juist zo mooi vind aan de film van 1995 is het rauwe. De stad was vol leven, maar voelde tegelijkertijd ook doods, of stervende. Dat mis ik nu, alles is zo flashy en levendig.

En Batou, arme Batou, hij heeft googly eyes gekregen ;(

Ga ik direct naar de bios om 'm te kijken? Nu in ieder geval nog niet, en ik denk dat ik sowieso eerst wat reviews afwacht van mensen die de anime ook gezien hebben.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 22:34
@RobinHood

Zeer goede comment, deel jouw mening grotendeels :)

Ik ben zeer benieuwd hoe de film in zijn geheel zal bevallen. Voor mij wordt het zeker een must see.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nja ik hou mijn hart vast stukje jeugdsentiment wat hier vernaggelt gaat worden ben ik bang.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Aan de ene kant ben ik wel benieuwd, aan de andere kant denk ik van 'mjah zal wel ruk worden'...

Het origineel is voor mij nogsteeds het 'mooiste' waar ik de latere films en series vermakelijk vond maar niet zo 'baanbrekend' als de eerste.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
RobinHood schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:05:
Maar of dat nou zo positief is? :/

Het is natuurlijk leuk bedacht als een soort van fanservice om iconische shots 1:1 over te doen, maar het voelt ook wat goedkoop aan, GitS is meer dan die shots, maar tot nu toe komt het op mij vooral over als "kijk, we gebruiken deze iconische shots, dus het is een echte GitS!"
Dat is net als met startrek waarbij het nooit goed is. Of teveel "visie' van een nieuwe regiseur die er een campy 2fast trekking furious guardians of the avengers universe van maakt. of dit.

Ik denk dan dat het wel een nuttig experiment word om een verhaal 'nagemaakt' te krijgen ipv creatieve interpretaties. Er zal ook genoeg nieuws inzitten trouwens want zo op het 1e gezicht worden 1 en 2 doormekaar gegooid en gaat het verhaal om de geschiedenis vd Majoor.

[ Voor 6% gewijzigd door ROFLASTC op 17-11-2016 00:14 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Tja de Anime versie zal altijd beter/gedetaileerder zijn dan Live action IMHO het is niet de eerste manga die herbouwd is..

persoonlijk vind ik bewegend beeld beter dan "statisch" of verfilmde cartoon plaatjes.. ;)
helaas is de !&#@($^!(@*&# censuur en dus anti-naakt/geweld die meer afbreuk doet aan het geheel.

ik kan een remake waarderen maar wel in de stijl van total recall 1 en 2 / robocop omdat het verhaal iets anders is.. (robocop minder) of dune vs dune miniserie (meer tijd in de laatste) ..

maar de live action's van de anime zoals wicked city en nog een paar zijn vaak erg slap aftreksel van het orgineel .. maar dat komt meer omdat de tekening net wat minder donker + gedetaileerder dan het slappere live action.

Goed en daarnaast ghost in de shell al "geupgrade" variant beschikbaar, en waarom gaan we dat in live action zetten ?? en 95% gelijk aan de cartoon :?

Tja vanalles

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ROFLASTC schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:55:
[...]

Dat is net als met startrek waarbij het nooit goed is. Of teveel "visie' van een nieuwe regiseur die er een campy 2fast trekking furious guardians of the avengers universe van maakt. of dit.

Ik denk dan dat het wel een nuttig experiment word om een verhaal 'nagemaakt' te krijgen ipv creatieve interpretaties. Er zal ook genoeg nieuws inzitten trouwens want zo op het 1e gezicht worden 1 en 2 doormekaar gegooid en gaat het verhaal om de geschiedenis vd Majoor.

[video]

[video]
Tja, dat krijg je als je een remake maakt van een erg bekende en goede film/serie, fans die gaan zeuren :+

Sowieso snap ik eigenlijk niet waarom ze voor deze hybride van letterlijk gekopieerd en nieuwe meuk gaan. Zodra ik Major op een gebouw zie staan, moet ik denken aan de eerste GitS, dus begin ik direct te vergelijken met de eerste GitS, en dan kun je eigenlijk alleen nog maar verliezen: Of je doet het evengoed als het origineel, zoals die roundhouse kick, en dan betrap ik mezelf op "mwah, dat deed men 22 jaar geleden ook al, had dat niet wat beter gekund?" en de dingen die ze daadwerkelijk veranderen, zoals dat ze het kantoor echt binnenvalt in plaats van voor het raam te blijven, dan denk ik "Waarom houdt je het niet origineel in plaats van zo over the top?".

En de [kleine] fouten vallen je dan op. Motoko die zichzelf Major noemt? Gebeurd niet in GitS en Innocence, en ik kan mij ook niet herinneren dat het ooit in SaC heb gehoord. Het is een detail, maar het valt wel op.
spoiler:
net als het gebrek aan zichtbare tepels :+

Ik denk dat ik liever een echt vervolg had gezien, gewoon weer een zijspoor zoals Arise of SaC. Echter, en daarom zullen ze dat wel niet gedaan hebben: je moet mensen die nog nooit van GitS hebben gehoord dan uitleggen wat er aan de hand is, wat nooit in Arise of SaC wordt gedaan. Leg je het niet uit, krijg je allemaal kritiek van mensen die nog nooit GitS hebben gekeken of gelezen dat het veel te vaag is.

Damned if you, damned if you don't dus.

Dus, kijk je waar je het meest aan kan verdienen, en dat is een kopie van het origineel met wat nieuwe dingen zodat zowel het normale bioscoopvolk als de fans gaan kijken :Y)

Eigenlijk zegt het al genoeg wat de director zegt: "we've created an universe...",. Nee, dat heb je niet. Jij gaat verder in een universum en je kan jouw hele trailer namaken met shots uit eerdere films en series uit dat universum. Dat heet kopiëren en niet creëren :/

Maar, echter, doch, dat ik kritisch ben betekend niet dat ik het direct kut vindt. Ik ben zeker benieuwd naar wat ze ervan maken, en ik hoop dat het gewoon een prima film is, maar, hij zal altijd vergeleken worden met GitS.
vso schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:42:

Goed en daarnaast ghost in de shell al "geupgrade" variant beschikbaar, en waarom gaan we dat in live action zetten ?? en 95% gelijk aan de cartoon :?
Omdat die versie best wel kut is :Y) De geluiden, vooral van de schoten, klinken gewoon nergens naar, de spider-tank klinkt als een klappertjespistool bijvoorbeeld, en er is omdat er aardig wat 3D gebruikt is, vrij veel detail verloren gegaan, terwijl al die detail het juist zo gritty maakte, wat imo heel goed bij de toon van de film past.

Natuurlijk zijn er wel wat verbeteringen, misschien dat 2.0 wat beter te kijken is voor de mensen die alleen maar Pixar en Dreamworks zijn gewend qua animatie, maar als je oude anime prima kan pruimen, zie ik niet in waarom je 2.0 zou kijken.

People as things, that’s where it starts.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
RobinHood schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:59:
[...]

Damned if you, damned if you don't dus.
Dat is het ding idd. Wat dat betreft moet een filmmaker een beetje schijt hebben. De 'Fans" gaan toch wel fullaspergerretard op de details. Al hoop ik eerlijk gezegd dat Matoko niet knippert met dr ogen. Dus gewoon die constant wijdstaande poppen ogen die zo'n beetje alle cyborgs hadden.

And it goes BRAAAAAPP!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

:N :N :N

Nope

Ga hem wel zien, maar ik verwacht geen reet eigenlijk (naja ik verwacht een totale retcon van het hele verhaal over Section 9 en de geschiedenis van Kusanagi)

Op eerste oog lijkt Scarlet imo miscast, maar we gaan het zien. Toch unlimited kaart :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Sir_Hendro
Bokkie schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:08:
Op eerste oog lijkt Scarlet imo miscast, maar we gaan het zien.
Na het zien van de film "Lucy (2014)" had ik al het gevoel dat zij best een goede kandidaat kan zijn voor de rol van de majoor. Belangrijk voor de rol is geen emoties tonen en een beetje monotoom blijven qua spraak.

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-11-2016 09:01 ]

• corset
Sir_Hendro schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:01:
[...]

Na het zien van de film "Lucy (2014)" had ik al het gevoel dat zij best een goede kandidaat kan zijn voor de rol van de majoor.
Ik vind het echt niks, zoveel betere acteurs. Maar ja, incashen ftw. Gooi er een grote naam in en de massa komt toch wel.

Ik heb meer hoop voor de Full Metal Alchemist live action, dan voor dit. En dat wil wat zeggen.

Misschien gaan we uiteindelijk een slechtere film krijgen dan Battle Royale 2? :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sir_Hendro
Het enige wat ik nog een beetje mis bij de huidige shots is het gevoel dat het echt de majoor is. Ik denk dat er toch wat anders gedaan had moeten worden aan haar makeup. Ze kan denk ik nog veel meer op de cartoon versie lijken dan dat ze nu doet.

• corset
Sir_Hendro schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:06:
Het enige wat ik nog een beetje mis bij de huidige shots is het gevoel dat het echt de majoor is. Ik denk dat er toch wat anders gedaan had moeten worden aan haar makeup. Ze kan denk ik nog veel meer op de cartoon versie lijken dan dat ze nu doet.
Gaan ze niet doen, zie alle andere westerse remakes van japans spul. Ring, Grudge. het moet en zal het US sausje blijven hebben helaas :-(

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:00

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Tja, had de trailer al in het anime topic gepost, daar zei ik dat de film ongetwijfeld een gevalletje een kleine 7 gaat worden, Wat verwacht je nou van een James Bond film?.

vrijwel alle Live Action anime films zuigen en zijn ruk (kijkt naar dragon ball films!), uitzondering is de Nodame Cantabile LA (aanrader!) en dragonball kan wel degelijk goed verfilmt worden (voor wie hem nog niet kent : https://www.youtube.com/watch?v=opji5DgE_nQ ) .

Ik verwacht niet dat ik de film zou willen zien in de bioscoop, maar om hem nou af te schrijven als ruk en slecht nog niet ;) Hoewel de naam van Hollywood er eentje is van verneuken.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Maar een hoop Liveactions lijden onder de 'visie" van de regiseur. Hier hebben wat mensen invloed die het Japanse/Manga deel wel wat serieuzer nemen. Dingen letterlijk nadoen ipv een eigen draai vind ik alleen maar prettig, juist als het nu iets is voor een groot publiek.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:22
De stemming is wel heel negatief zeg :P Ik kijk echt uit naar deze film en Scarlett lijkt me juist uitstekend gecast voor de rol.
Ik ben een fan van het origineel maar geen die-hard fan die dit soort dingen als heiligschennis ziet.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Trailer maakt me niet heel enthousiast verder maar is dit nou gebaseerd op een tekenfilm of op een Stripboek? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Donstil schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:52:
Trailer maakt me niet heel enthousiast verder maar is dit nou gebaseerd op een tekenfilm of op een Stripboek? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
allebei zo'n beetje. Alleen wordt hier een zwaar "USA USA USA" sausje overheen gepleurd ben ik bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Abbadon schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:47:
De stemming is wel heel negatief zeg :P Ik kijk echt uit naar deze film en Scarlett lijkt me juist uitstekend gecast voor de rol.
Ik ben een fan van het origineel maar geen die-hard fan die dit soort dingen als heiligschennis ziet.
Mopperfans heb je altijd. Film zal wel prima te pruimen worden.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En anders kijk je alleen de scenes met Scarlett. Die is altijd te pruimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter

Sommige van dit soort edits werken wel (deze is niet zo goed) met de orginele muziek erbij voel ik m wel :)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje het 'er moet een Hollywood sausje' overheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:46:
Ik heb een beetje het 'er moet een Hollywood sausje' overheen.
Dat gevoel snap ik maar voorlopig lijk het een goede live action versie te worden. Een OMG-wow gevoel dat men het bij de originele film ga je toch nooit vinden #memberberries. Het zure is dat een filmmaker het nooit goed kan doen. Of je bent aartslui en inhoudsloos omdat je dingen naaapt of je snapt het punt niet als je een versie maakt met visie en interpretatie. damned if you do, damned if you dont. Echter de sterke japanse invloeden van de muziekmakers, coproducenten etc geeft hoop. denk ik...

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd hoe de film gaat worden. Hij moet wel erg goed zijn want de verwachtingen liggen hoog t.a.v. het origineel. En ik zou graag Scarlett in der nakie zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:52:
Ik ben wel benieuwd hoe de film gaat worden. Hij moet wel erg goed zijn want de verwachtingen liggen hoog t.a.v. het origineel. En ik zou graag Scarlett in der nakie zien :)
Dan moet je "Under The Skin" kijken :) Oh en de "creatiescene" van Ghost in the Shell staat al online (legale bootleg op youtube, pers mocht filmen bij screening) Maar "naakt" zal ze niet veel zijn in de film, wel een huidkleurig bodysuit.

YouTube: Ghost in the Shell (2017) - Shelling Sequence Clip
Spoilers voor wie niet het begin van de film willen zien :>

[ Voor 15% gewijzigd door Collaborator op 22-11-2016 10:09 ]

This space is occupied

Pagina: 1