Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het alleen voor gamen gebruiken, ik heb een laptop voor office-werk/internet. Ik wil er vooral strategy games op spelen: Civ 6, EU, Cities: skylines.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 600,-. Ik kan hier zo'n 50 euro overheen als ik daarmee een veel betere prijs/kwaliteit verhouding krijg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, monitor, muis, toetsenbord en Windows 10 heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik heb hier weinig ervaring mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef niet op ultra settings te spelen. Het belangrijkste is dat het snel en soepel werkt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb deze lijst samengesteld op basis van meerdere BBG's en wat topics hier op het forum.
- Past alles op elkaar? (heb ik geen domme fouten gemaakt?)
- Kan ik ergens voor een (paar) tientjes meer een veel betere prijs/kwaliteit verhouding krijgen?
- Is de videokaart die ik nu heb overkill voor de spellen die ik wil spelen? Heb ik bijvoorbeeld ook genoeg aan een RX 460 2GB?
Ik ga het alleen voor gamen gebruiken, ik heb een laptop voor office-werk/internet. Ik wil er vooral strategy games op spelen: Civ 6, EU, Cities: skylines.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 600,-. Ik kan hier zo'n 50 euro overheen als ik daarmee een veel betere prijs/kwaliteit verhouding krijg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, monitor, muis, toetsenbord en Windows 10 heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik heb hier weinig ervaring mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef niet op ultra settings te spelen. Het belangrijkste is dat het snel en soepel werkt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb deze lijst samengesteld op basis van meerdere BBG's en wat topics hier op het forum.
- Past alles op elkaar? (heb ik geen domme fouten gemaakt?)
- Kan ik ergens voor een (paar) tientjes meer een veel betere prijs/kwaliteit verhouding krijgen?
- Is de videokaart die ik nu heb overkill voor de spellen die ik wil spelen? Heb ik bijvoorbeeld ook genoeg aan een RX 460 2GB?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,- | € 183,- |
| 1 | MSI H110M ECO | € 50,60 | € 50,60 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 41,35 | € 41,35 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 73,95 | € 73,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 601,80 | |