Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04
Hoi tweakers,

Ik heb recent een mooie Samsung Tab A 2016 LTE gekocht. Hiermee kan ik ook bellen. Echter wil ik hier graag een headset voor gaan gebruiken omdat een tablet tegen je oor houden raar is. Nu heb ik al diverse Bluetooth speeltjes perfect kunnen verbinden met de tablet behalve mijn huidige Plantronics PLT 510 headset (is al vrij oud). Als ik deze in de discover modus zet kan mijn tablet hem niet vinden. Mijn Samsung telefoon echter wel. Hij lijkt dus niet compatible te zijn. Stel ik wil een andere kopen, waar moet ik dan op letten zodat ik geen product koop wat toch niet gaat werken?

Dit is trouwens het pairing process wat ik uitvoer zowel op de telefoon als op de tablet:
http://www.plantronics.co...t=&lang=en_US&popup=false

[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-11-2016 14:23 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Beste antwoord (via rens-br op 17-11-2016 11:13)

• Sir_Hendro
Ik heb het probleem tussen de tablet en de 510 zojuist verholpen. Ik snap er niks van want als de 510 in pairing mode staat gaat hij blauw / rood knipperen. Tijdens dit proces kon de tablet hem niet vinden terwijl dit wel altijd werkte op mijn telefoon. Ik drukte op de toets voor opnemen op mijn headset om het pairing proces te stoppen en toen ineens werd hij spontaan zichtbaar. Het pairen lukte vervolgens niet omdat de headset niet in pairing modus meer stond. Toen ik deze nogmaals in die stand zette kon hij ineens wel verbinden. Net even een test gesprek gedaan en hij doet het nu prima. Geen flauw idee waarom het pairen zo moeizaam verliep. Ik ben in ieder geval blij dat hij het doet.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik heb het probleem tussen de tablet en de 510 zojuist verholpen. Ik snap er niks van want als de 510 in pairing mode staat gaat hij blauw / rood knipperen. Tijdens dit proces kon de tablet hem niet vinden terwijl dit wel altijd werkte op mijn telefoon. Ik drukte op de toets voor opnemen op mijn headset om het pairing proces te stoppen en toen ineens werd hij spontaan zichtbaar. Het pairen lukte vervolgens niet omdat de headset niet in pairing modus meer stond. Toen ik deze nogmaals in die stand zette kon hij ineens wel verbinden. Net even een test gesprek gedaan en hij doet het nu prima. Geen flauw idee waarom het pairen zo moeizaam verliep. Ik ben in ieder geval blij dat hij het doet.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een tablet en geen telefoon. Dus schopje van AND -> TGA.