Goed idee voor GOT forum?

Pagina: 1
Acties:

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, ik zat laatst te denken en nu kwam ik op het volgende. Mij valt bij het forum op dat er vaak talloze topics voorkomen en ook veel dubbele. Soms begin je een topic en dan wordt je door mede-tweakers er al gauw op gewezen dat je de search moet gebruiken, want er is al zo'n topic.

Als men nu het volgende doet:
Elke keer als je een nieuw topic wil beginnen en je wil op 'versturen' klikken dan zou het leuk zijn als er dan meteen automatisch werd gezocht of er topics zijn die op jouw topic lijken. Zo ja, dan wordt er aan je gevraagd of je niet eerst DIE topics wil lezen en of je TOCH het topic wilt plaatsen.

Dit kan veel "vervuiling" van het forum tegengaan.... Nou? Wat denken jullie ervan?

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 21:21
hier is eigenlijk Lieve Adjes voor.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vind ik een slecht id. Dan vervang je het forum als het ware door een Dbase.

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10 09:27
lieve adjes.

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Iedereen moet gewoon zelf eerst searchen, voordat er gepost word!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wij komen hier in onze vrije tijd en wij komen hier omdat we dat leuk en gezellig vinden. Wij zijn geen gratis werknemers die een knowledgebase aan het typen zijn voor Femme. Als er iets dubbel gepost wordt maakt dat dus helemaal niets uit, zolang we maar lol hebben (binnen bepaalde grenzen ofcourse). :)

Verder denk ik dat het idee praktisch niet uit te voeren is en het geeft een veel te hoge load op de search die toch al veel teveel kuren heeft.

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 01:12 schreef Chaos het volgende:
Wij komen hier in onze vrije tijd en wij komen hier omdat we dat leuk en gezellig vinden. Wij zijn geen gratis werknemers die een knowledgebase aan het typen zijn voor Femme. Als er iets dubbel gepost wordt maakt dat dus helemaal niets uit, zolang we maar lol hebben (binnen bepaalde grenzen ofcourse). :)

Verder denk ik dat het idee praktisch niet uit te voeren is en het geeft een veel te hoge load op de search die toch al veel teveel kuren heeft.
Chaos begrijpt waar het in het leven om draait... :)
helemaal eens met je....;enne laten we het s.v.p. beetje chaotisch houden en niet alles "verhuiskameren"... ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

[SG] is momenteel een prima forum, zeker op dit tijdstip ;)

Verwijderd

en zo is het! :7

burp

Verwijderd

Een auto-search geeft wel een ziekelijk hoge load.

Trouwens .. veel mensen gebruiken toch geen topictitel die zinnig is .. dus om die als basis van een search te gebruiken .. neuh ..

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 04:06 schreef HlpDsK het volgende:
Een auto-search geeft wel een ziekelijk hoge load.

Trouwens .. veel mensen gebruiken toch geen topictitel die zinnig is .. dus om die als basis van een search te gebruiken .. neuh ..
Inhoud van het topic dan? gewoon 1e 4 posts... vergelijken met wat persoon zelf geschreven heeft... (aangezien je dan heel veel results krijgt is dat ook geen optie)

Ik denk dat het zo houden als het nu is een veel betere oplossing is, misschien ff een vermelding onder alle smiley wanneer je een post tiept.. maar verder niet...

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op zaterdag 30 juni 2001 21:17 schreef Neonlampje het volgende:

[..]

Inhoud van het topic dan? gewoon 1e 4 posts... vergelijken met wat persoon zelf geschreven heeft... (aangezien je dan heel veel results krijgt is dat ook geen optie)

Ik denk dat het zo houden als het nu is een veel betere oplossing is, misschien ff een vermelding onder alle smiley wanneer je een post tiept.. maar verder niet...
de search is nogal zwaar hoor...
ga maar es zoeken om het woord "pc" :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Dit idee is ook al eens eerder geopperd en toen ook al niet geschikt bevonden. Kan helaas geen linkje vinden, misschien is ie verloren gegaan in BC3
Pagina: 1