Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een Smartphone
Wat is je budget?
Maximaal 200euro, maar voor mij belangrijker een goede prijs/kwaliteit verhouding
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard apps, internetbankieren/nfc via ING, Muziek luisteren zowel via oortjes als speakers, dus een goede speaker is een pre. Verder wat foto's maken die er wel gewoon goed uit moeten zien, vooral voor social media. De batterij moet wel even lang mee gaan ivm. lange werkdagen. Qua formaat, ronde de 4,5 inch is goed genoeg, hoef geen hele grote telefoon maar wel eentje die makkelijk met een hand te bedienen is. De S4mini die ik nu heb, heeft een prima formaat maar mag nog wel iets groter.
Het toestel mag ook tweedehands zijn, dus het allernieuwste model is niet noodzakelijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door het bomen het bos niet meer en een aantal jaren niet meer op mobiel vlak actief geweest. Chinaphones zijn ook prima btw.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Welke toestellen komen in de buurt met de eisen die ik heb?
- Wat is je ervaring met deze toestel(len)
Ik zoek een?
Een Smartphone
Wat is je budget?
Maximaal 200euro, maar voor mij belangrijker een goede prijs/kwaliteit verhouding
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard apps, internetbankieren/nfc via ING, Muziek luisteren zowel via oortjes als speakers, dus een goede speaker is een pre. Verder wat foto's maken die er wel gewoon goed uit moeten zien, vooral voor social media. De batterij moet wel even lang mee gaan ivm. lange werkdagen. Qua formaat, ronde de 4,5 inch is goed genoeg, hoef geen hele grote telefoon maar wel eentje die makkelijk met een hand te bedienen is. De S4mini die ik nu heb, heeft een prima formaat maar mag nog wel iets groter.
Het toestel mag ook tweedehands zijn, dus het allernieuwste model is niet noodzakelijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door het bomen het bos niet meer en een aantal jaren niet meer op mobiel vlak actief geweest. Chinaphones zijn ook prima btw.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Welke toestellen komen in de buurt met de eisen die ik heb?
- Wat is je ervaring met deze toestel(len)