Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-07 19:29
(jarig!)
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een Smartphone

Wat is je budget?
Maximaal 200euro, maar voor mij belangrijker een goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard apps, internetbankieren/nfc via ING, Muziek luisteren zowel via oortjes als speakers, dus een goede speaker is een pre. Verder wat foto's maken die er wel gewoon goed uit moeten zien, vooral voor social media. De batterij moet wel even lang mee gaan ivm. lange werkdagen. Qua formaat, ronde de 4,5 inch is goed genoeg, hoef geen hele grote telefoon maar wel eentje die makkelijk met een hand te bedienen is. De S4mini die ik nu heb, heeft een prima formaat maar mag nog wel iets groter.
Het toestel mag ook tweedehands zijn, dus het allernieuwste model is niet noodzakelijk

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door het bomen het bos niet meer en een aantal jaren niet meer op mobiel vlak actief geweest. Chinaphones zijn ook prima btw.

Welke vragen heb je hier nog over?
- Welke toestellen komen in de buurt met de eisen die ik heb?
- Wat is je ervaring met deze toestel(len)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Je noemt eigenlijk alleen maar telefoons met Android. Is dat ook een vereiste?
Want met jouw eisenpakket zou een Microsoft Lumia mogelijk ook voldoen. En die zijn nieuw voor minder dan 200 euro te krijgen.

Bijvoorbeeld:
pricewatch: Microsoft Lumia 640 Dual Sim 4G Zwart
pricewatch: Nokia Lumia 730 Dual Sim Grafiet

En alvast voor de commentaren komen: ja, Windows Phone heeft geen enorme app store, maar de belangrijkste zaken zijn er wel. Sowieso de meeste grote socialmedia is vertegenwoordigd en elke nederlandse bank van enig formaat heeft een app voor Windows Phone.
Het is een keuze of je dat belangrijk vindt (optie voor veel apps). Verder krijg je wel een snelle telefoon met prima opties voor vrij weinig geld.

[ Voor 9% gewijzigd door McKaamos op 16-11-2016 08:44 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Met jou eisen / wensen zou ik gaan kijken naar de Wileyfox Swift 2 (Plus).

Het toestel is net aangekondigd, dus lekker up-to-date. Verder draait er standaard CyanogenOS op. Deze 'schil' is standaard Android met een hele boel fijne opties. Het is lekker clean en draait super soepel! Verder wordt het netjes onderhouden / geupdated door Cyanogen. Beide toestellen hebben NFC. Wil je iets meer geld uitgeven dan kan ik de 2 Plus aanraden. Dat toestel heeft meer opslag en meer werkgeheugen, je weet dan zeker dat je de komende jaren voorruit kan.

Het scherm is wel 5" ipv. 4,5", maar daar wen je snel genoeg aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-07 19:29
(jarig!)
@McKaamos, ik keek inderdaad alleen naar android. Op zich hoef ik geen enorme appstore maar een aantal apps hebben volgens mij geen windows versie.

@Rens-br, Ik heb de plus besteld! mooi toestel en heeft alles wat ik wil. 5inch is inderdaad geen ramp en uit ervaring ben ik na een week gewend. Als het goed is morgen binnen dus ben benieuwd hoe die in praktijk is.

Beide bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

thvers schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:15:
@McKaamos, ik keek inderdaad alleen naar android. Op zich hoef ik geen enorme appstore maar een aantal apps hebben volgens mij geen windows versie.

@Rens-br, Ik heb de plus besteld! mooi toestel en heeft alles wat ik wil. 5inch is inderdaad geen ramp en uit ervaring ben ik na een week gewend. Als het goed is morgen binnen dus ben benieuwd hoe die in praktijk is.

Beide bedankt!
Niks van wat je genoemd hebt is afwezig in de Windows Phone app store.
Noem eens wat apps waarvan je denkt dat er geen Windows equivalent bestaat? Misschien is er wel een prima alternatief beschikbaar. :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 12:07

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalgamer06
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-05 14:24
*knip*. Geen V&A linkjes op het forum.

[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 22-11-2016 08:33 ]

Pagina: 1