Geen beeld op 2de monitor via dvi>hdmi adapter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-12-2025

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
Hey there,

Ik heb sinds kort een ultrawide monitor, zo'n tof 2560x1080 ding van LG. Die heb ik via HDMI direct op m'n gtx 780 aangesloten. Fijn, werkt prima. Oké, stap 2: ik sluit mijn andere monitor, een 1920x1080 aan via een adapter. HDMI in beeldscherm, andere kant in de DVI naar HDMI adapter die in m'n 780 zit (in DVI poort). Maar dan krijg ik geen beeld.

Maar nu komt het, zodra ik ze om draai, doen beide schermen het.... dus toen dacht ik vanmiddag dat ik er klaar mee was.... Niet dus. Net pc uit slaap stand, *poof* alleen m'n 1080p scherm doet het.

Iemand enig idee wat ik hier fout doe? Ik heb het al met een andere adapter en andere hdmi kabel getest maar daar krijg ik met geen enkele combi beeld. Wellicht iets te maken met het nodig hebben van een actieve adapter? In het verleden wel eens mee geprutst toen ik nog 3x 1080p had in surround.

Alle hulp is welkom! _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Yosecret op 16-11-2016 00:40 . Reden: Drukte te vroeg op enter ]

Alle reacties

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-12-2025

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
^ up

Probleem nog steeds niet verholpen helaas.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Niet toevallig nieuwe drivers geinstalleerd?

DVI -> HDMI of andersom heeft geen actieve adapter nodig, het zijn dezelfde signalen. Alleen als je van DP -> HDMI wil dan heb je vaak een actieve adapter nodig (afhankelijk van de situatie en kaart).