Hoe bevestig je nou je mobo het beste in een koffermod. Normaal zit er toch ruimte tussen zodat de achterkant van je mobo nix raakt?
Kan dat geen kwaad als dat er niet in zit?
Kan dat geen kwaad als dat er niet in zit?
Verwijderd
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Je geeft zelf dus al het antwoordOp zaterdag 30 juni 2001 01:01 schreef chaser_ het volgende:
En als je nou de backplate uit je originele kast gebruikt? daar zitten die distancers al op, en dan heb je gelijk de goede maat e.d.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Jah, best leuk, jammer dat pagina 3 niet werkt. En het werd net spannend.Op dinsdag 03 juli 2001 13:38 schreef ReseTTim dit:
kijk es naar mijn guide die ik speciaal daarvoor gemaakt heb
http://www.resettim2.f2s.com/kofferguide.htm
ennuh ik heb karton er gewoon tussen gedaan.
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
net ff gekeken hij werkt perfect hoor.Op dinsdag 03 juli 2001 15:09 schreef oehoe het volgende:
Jah, best leuk, jammer dat pagina 3 niet werkt. En het werd net spannend.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

[ Voor 4% gewijzigd door Foxke op 20-04-2003 14:36 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Kaj. op 20-04-2003 14:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq