Ik zoek een?
2 kanaals versterker met netwerk functie
eigenlijk al gevonden, een Yamaha R-N602
Wat is je budget?
mag een 100,- meer of minder zijn als daar een gegronde reden voor is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Audio streamen vanaf windows pc, misschien in de toekomst een NAS, iphone, ipad.
Ik heb nu een old school 7.1 amp staan, maar ben al die afstandsbedieningen zat. ik wil alles aan kunnen sturen met 1 apparaat via mijn iPhone.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb zelf die yamaha gevonden, lijkt mij een meer dan interessante optie, ik ben alleen niet zo heel erg thuis meer in alle opties.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb staan:
Ik wil graag 1 apparaat IN mijn audio meubel hebben staan die ik met een app op mijn telefoon kan bedienen.
Ik wil WEL:
2 kanaals versterker met netwerk functie
eigenlijk al gevonden, een Yamaha R-N602
Wat is je budget?
mag een 100,- meer of minder zijn als daar een gegronde reden voor is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Audio streamen vanaf windows pc, misschien in de toekomst een NAS, iphone, ipad.
Ik heb nu een old school 7.1 amp staan, maar ben al die afstandsbedieningen zat. ik wil alles aan kunnen sturen met 1 apparaat via mijn iPhone.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb zelf die yamaha gevonden, lijkt mij een meer dan interessante optie, ik ben alleen niet zo heel erg thuis meer in alle opties.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb staan:
- Philips 46pfl5605h/12 tv, deze blijft voorlopig.
- Arris vip2952, kastje van KPN, hiermee kijk ik tv, netflix, youtube, uitzending gemist e.d.
- Mission 771 boekenkast speakers, deze moeten blijven, heb ook de vloerstaanders hiervan, maar ik wil maar 1 set gebruiken.
- focal actief subje, deze blijft ook.
- apple tv2, deze blijft ook, hiermee kan ik video/ foto's naar mn tv streamen.
- iPhone 7+
- Ipad Pro
- Iphone 6
- Geen DVD/ Blue-ray speler of spelcomputers in bezit, komen er ook niet.
Ik wil graag 1 apparaat IN mijn audio meubel hebben staan die ik met een app op mijn telefoon kan bedienen.
Ik wil WEL:
- Apple Airplay
- DLNA
- WiFi ingebouwd, dus geen dongle.eventueel bedraad aangezien ik nog een loze internet kabel heb hangen.
- vermogen rond de 80 watt RMS per kanaal ongeveer.
- subwoofer uitgang.
- Spottify connect
- Bluetooth niet vereist, misschien wel handig.
- multi room optie
- Am/ FM ontvangst
- Concrete vraag, wie kan me wat wegwijzer maken, is de Yamaha een goede optie? Zijn er dingen die ik vergeet, of op moet letten? bedankt voor het lezen en meedenken alvast!