Ik zoek naar een telefoon om de Lumia 640 op te volgen, aangezien mijn abonnement over minder dan een half jaar verloopt en ik graag een telefoon wil om te verlengen. Zit nu bij KPN (mocht het uitmaken).
Ik zoek een?
Compacte smartphone (liefst sub-5"), OS maakt niet heel erg uit (al begin ik steeds meer te twijfelen aan Windows), fatsoenlijke batterijduur en camera, die alles vloeiend kan draaien
Wat is je budget?
Graag onder de prijs van een iPhone SE 64GB, want dan kan ik net zo goed de iPhone kopen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zo wel eens foto's maken, WhatsApp, internetten, navigeren
Wat heb je zelf al gevonden?
De iPhone SE, de Sony Xperia X Compact of Z5 Compact, Samsung Galaxy A3 (hoewel de camera slecht schijnt te zijn)
Welke vragen heb je hier nog over?
De camera moet echt gelijkwaardig zijn of een upgrade, iets waaraan ik dus erg twijfel bij de Galaxy A3.
Alvast bedankt.
Ik zoek een?
Compacte smartphone (liefst sub-5"), OS maakt niet heel erg uit (al begin ik steeds meer te twijfelen aan Windows), fatsoenlijke batterijduur en camera, die alles vloeiend kan draaien
Wat is je budget?
Graag onder de prijs van een iPhone SE 64GB, want dan kan ik net zo goed de iPhone kopen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zo wel eens foto's maken, WhatsApp, internetten, navigeren
Wat heb je zelf al gevonden?
De iPhone SE, de Sony Xperia X Compact of Z5 Compact, Samsung Galaxy A3 (hoewel de camera slecht schijnt te zijn)
Welke vragen heb je hier nog over?
De camera moet echt gelijkwaardig zijn of een upgrade, iets waaraan ik dus erg twijfel bij de Galaxy A3.
Alvast bedankt.