Acties:
  • 0 Henk 'm!

• field33P
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 18:45
Ik zoek naar een telefoon om de Lumia 640 op te volgen, aangezien mijn abonnement over minder dan een half jaar verloopt en ik graag een telefoon wil om te verlengen. Zit nu bij KPN (mocht het uitmaken).

Ik zoek een?
Compacte smartphone (liefst sub-5"), OS maakt niet heel erg uit (al begin ik steeds meer te twijfelen aan Windows), fatsoenlijke batterijduur en camera, die alles vloeiend kan draaien

Wat is je budget?
Graag onder de prijs van een iPhone SE 64GB, want dan kan ik net zo goed de iPhone kopen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zo wel eens foto's maken, WhatsApp, internetten, navigeren

Wat heb je zelf al gevonden?
De iPhone SE, de Sony Xperia X Compact of Z5 Compact, Samsung Galaxy A3 (hoewel de camera slecht schijnt te zijn)

Welke vragen heb je hier nog over?
De camera moet echt gelijkwaardig zijn of een upgrade, iets waaraan ik dus erg twijfel bij de Galaxy A3.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
De telefoons die je zelf aangeeft zitten in verschillende prijsklasses (500 -400-300-200 euro). Ik weet niet of dat wat uitmaakt maar je zou anders ook nog een Samsung S6 of S7 kunnen overwegen. Camera daarvan schijnt goed te zijn. Zijn wel 5,1 inch.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Onder de prijs van een iPhone SE, dat betekend dus onder de 436 euro?

Ga ik even naar jou lijstje kijken en maak ik het vergelijk zou ik gaan voor de X Compact. Dat is voor jou budget de beste telefoon. De A3 is het net-niet, de Z5 is inmiddels meer dan één jaar oud.

Wil je overigens een stuk minder uitgeven kan ik de pricewatch: Wileyfox Swift 2 Plus Blauw nog aanraden. Het toestel heeft wel een 5" scherm, maar is daarmee nog steeds heel erg compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:15
Huawei Nova kan ook nog wel? 5 inch en hogere resolutie.

• field33P
rens-br schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:43:
Onder de prijs van een iPhone SE, dat betekend dus onder de 436 euro?

Ga ik even naar jou lijstje kijken en maak ik het vergelijk zou ik gaan voor de X Compact. Dat is voor jou budget de beste telefoon. De A3 is het net-niet, de Z5 is inmiddels meer dan één jaar oud.

Wil je overigens een stuk minder uitgeven kan ik de pricewatch: Wileyfox Swift 2 Plus Blauw nog aanraden. Het toestel heeft wel een 5" scherm, maar is daarmee nog steeds heel erg compact.
De X Compact lijkt maar €20 te verschillen van de Z5 Compact. Is er een reden waarom ik voor de X Compact zou moeten gaan, in plaats van de Z5 Compact?

Hoe zit de support bij Wileyfox eigenlijk? (iets wat ik belangrijk vind, zeker bij een onbekend merk)

Met iPhone SE bedoel ik trouwens de 64GB-versie (die nog een honderdje duurder is).

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
field33P schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:05:
De X Compact lijkt maar €20 te verschillen van de Z5 Compact. Is er een reden waarom ik voor de X Compact zou moeten gaan, in plaats van de Z5 Compact?
De Z5 compact komt al uit september 2015, het toestel krijgt dus nog maar +/- één jaar software updates. De X Compact komt uit september 2016 en krijgt dus nog +/- twee jaar updates.
Hoe zit de support bij Wileyfox eigenlijk? (iets wat ik belangrijk vind, zeker bij een onbekend merk)
Support zit erg goed. De garantie wordt gewoon afgehandeld door de winkel waar je het toestel aanschaft en met de software-updates zit het ook goed. De Swift heeft netjes alle updates gehad en de Swift 2 krijgt momenteel ook de maandelijkse beveiligingsupdates. Er is nog niks bekend over eventuele Android 7.x, maar de Swift is destijds ook geupdatet van Android 5 naar Android 6, dus ik verwacht dat de Swift 2 ook gewoon Android 7.x krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Lumia650?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• field33P
De CPU daarvan lijkt me een downgrade(?)

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

P_Tingen

omdat het KAN

field33P schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:21:
[...]

De CPU daarvan lijkt me een downgrade(?)
Wellicht, maar op WM valt dat iets mee. Het scherm is wel een huge improvement; OLED is een stuk mooier dan LCD.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Pagina: 1