swuppi.com betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.052 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoramH
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-08-2023
Hoi!

Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor laptops, en ik kwam zojuist deze website tegen
- https://swuppi.com
Kent iemand deze site toevallig of heeft iemand er verhalen over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat er echte mensen op die veilingen aan het bieden zijn geloof ik sowieso al niets van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Wel vaker een dergelijke site / app gezien. Weet je hoe dat gaat? Je moet tegen elkaar opbieden met punten, welke je koopt voor geld. Elke keer (of vaak) als je denkt yes nu is die voor mij wordt er weer hoger geboden door andere mensen (medewerkers, of computerbots allicht).

Ik zou zeggen, laat dit soort onzin lekker links liggen en bekijk eens via de pricewatch wat laptops hier op tweakers (vaak de beste prijs met veel links naar betrouwbare webwinkels). Kan je bovendien veel beter een keuze maken wat je nodig hebt en max wilt uitgeven. Shipped from the UK, haha en een Indiër/Pakistaan het filmpje laten inspreken, ik denk dat er wat mensen flink wat geld willen verdienen :+

Met de informatie die @Ravefiend hieronder gaf zou ik de boel überhaupt niet vertrouwen (maar dat was mijn 1e ingeving al), oplichtingspraktijken gewoon.

[ Voor 21% gewijzigd door ToFast op 15-11-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Laatst online: 11-06 19:00

Ravefiend

Carpe diem!

Als "- Kate , 26" al niet Kate is, maar "allison_murphy" dan wordt het wel verdacht.

Deze image hebben ze alvast herbruikt op hun site:
http://www.27bslash6.com/...winner_allison_murphy.jpg

Google op ipad winner, kies 4 foto's en je zet ze als tevreden klanten op een website. Nice try! :+

[ Voor 11% gewijzigd door Ravefiend op 15-11-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 16:24
Dit is eigenlijk gewoon een vorm van gokken. De enige die er beter van wordt is de site-beheerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 699209

Tom-Z schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:27:
Dit is eigenlijk gewoon een vorm van gokken. De enige die er beter van wordt is de site-beheerder.
Ik ben bang dat dit niet eens onder gokken valt. Het lijkt me sterk dat er überhaupt producten geleverd worden. Het is tenslotte een eitje het systeem zo te programmeren dat er per definitie een bot wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het blijft grappig; onwerkelijke lage prijzen = weg rationeel denkvermogen. :p

winkansen zijn daar waarschijnlijk tussen oneindig klein en 0 :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gewoon een scam site dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Topics als dit zijn niet de bedoeling op Tweakers. Je kan ook via Google nazoeken of deze site betrouwbaar is. Daarom dus een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.