Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget laptop te goedkoop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-11 14:03
Mijn vraag

Ik kan een nieuwe hp met een i3 5005u, 4 gb en 128 gb ssd met een full HD scherm (wel tn)
Voor 299 incl btw kopen. Lijkt mij best een goede deal. Maar is heb een gevoel van addertje onder het gras

Iemand ervaring met deze processor en gamen? Bedoel dan meer football manager of pillars of eternity ? Voor huis tuin en keuken is dit goed genoeg lijkt mij

Beste antwoord (via jaydenjarno op 16-11-2016 11:16)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Geen gekke prijs, behoorlijk rap om mee te browsen etc en voor oude(re) games ook wel prima (vergelijkend met een nvidia 8800gt geloof ik). Voor 2 tientjes zet je er een extra latje van 4GB bij.

Maar niet geschikt voor jouw wensen qua games.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

4GB vind ik echt te weinig tegenwoordig. Een browser als Firefox pakt rustig 750MB RAM als je wat tabs open hebt staan.

De CPU is 2 generaties oud maar dat had je al opgezocht en de reviews gelezen?

Verder staat er geen solide info over de rest van de laptop zoals de GPU of wat voor type/merk SSD. Vergeet niet dat er ook SSDs bestaan die amper 150MB/s halen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jaydenjarno
Geen idee wat de ssd voor snelheid heeft. De grafische kaart is de geïntegreerde hd5500. Geen Hoogvlieger dus. Maar de processor is toch niet zo oud?

En het is maar 299. Verwacht geen topprestaties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://store.steampowered.com/app/291650/ -> lijkt al meer te willen dan wat jij wil kopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jaydenjarno
Hhhnmmm. Leek me een leuke voor een leuk prijsje. Maar dan houdt het op. Dan ga ik toch sparen voor een betere 😞 Dank je wel

Acties:
  • Beste antwoord

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Geen gekke prijs, behoorlijk rap om mee te browsen etc en voor oude(re) games ook wel prima (vergelijkend met een nvidia 8800gt geloof ik). Voor 2 tientjes zet je er een extra latje van 4GB bij.

Maar niet geschikt voor jouw wensen qua games.

• jaydenjarno
Das het meer. Is wel een hele goede prijs voor een prima laptop. Maar als ik deze haal en toch even 1 dingetje niet kan doen krijg ik spijt. Denk dat veel mensen deze laptop goed kunnen gebruiken. Geen games spelen en is snel genoeg voor de meeste andere zaken

Verwijderd

Ik kan goed werken hoor, op een Core i5 5200U die nauwelijks verschilt met die i3 5005. Ik heb wel 8GB en een 256GB SSD erin. Dagelijks zit ik er meer dan 8 uur achter te werken. Notepad++, 3 browsers open met elk een zooi browsertabs open, Office en Photoshop CS5 open.

Maar die 4GB extra koop je voor 20 euro, zoals ToFast al zei. Dus ik denk dat het gewoon een goede laptop is ja. Mits het scherm niet spiegelt en je er geen heftige games op speelt.
Pagina: 1