Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Windows 10
Wil je gamen? Ja de enige game die ik van plan ben om te spelen is League of Legends. Dit spel wil ik graag op een stabiele 60 fps, dus ook in teamfights in mid quality spelen. Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? Verder zal ik MS office gebruiken en videos in HD kwaliteit bekijken op sites als Youtube.
Wat is je budget? 400
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. onder de 400
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja, naar school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Nee
Ik dacht zelf aan deze laptop die in de BBG staat pricewatch: Medion Akoya E6421 (30020549, Qwerty)
Zou ik hiermee LoL kunnen spelen op 60 fps?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Windows 10
Wil je gamen? Ja de enige game die ik van plan ben om te spelen is League of Legends. Dit spel wil ik graag op een stabiele 60 fps, dus ook in teamfights in mid quality spelen. Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? Verder zal ik MS office gebruiken en videos in HD kwaliteit bekijken op sites als Youtube.
Wat is je budget? 400
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. onder de 400
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja, naar school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Nee
Ik dacht zelf aan deze laptop die in de BBG staat pricewatch: Medion Akoya E6421 (30020549, Qwerty)
Zou ik hiermee LoL kunnen spelen op 60 fps?
[ Voor 14% gewijzigd door rotar45 op 15-11-2016 19:50 ]