Toon posts:

TV-kaart..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
was nou een beetje een goeie tv kaart om te kopen? de een zegt Hauppage..de ander miro blah! :( jullie mening graag!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 08:01

ralfbosz

xm create bosz -c

Eigenlijk zijn ze allemaal hetzelfde. Ze gebruiken bijna allemaal dezelfde chipset.

Ik heb zelf ervaring met een Hauppage en een Pinnacle. En als ik een nieuwe zou kopen zou ik een Hauppage kopen. Drivers zijn stabieler en de applicatie mooier. Maar ja die laatste zijn derde programma's voor. Het gaat vooral om de drivers...

rm -r *

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Een vraag waar ik ook al een tijdje mee zit... maar ik ben bang dat ook jouw topic weer zal uitlopen in zeer uiteenlopende meningen..... helaas...... :'(
Maar let's hope for the best

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
nouja kan je 1 tip geven
koop geen miro pctv wat een K#T ding
heb hem zelf ook
het beeld ziet er niet goed uit
welke instellingen ik ook gebruik
(ja ook als ik hem direct aan de kabel hang)

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
volgens mij is hauppage het bekendst. Een vriend van me heeft er ook eentje. Tweedehands voor nog geen 200,- geloof ik.

Hij werkt perfect bij hem. Natuurlijk wel rekening houden dat de beeldkwaliteit in grote mate afhangt van het signaal in je kamer en niet van de kaart (het helpt natuurlijk als je ook een tv bij de hand hebt voor het testen).

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eh, verplaatst naar [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] :)

Verwijderd

Topicstarter
hm de Hauppage Theattre, dat een beetje een goeie? :?
Pagina: 1