A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Verwijderd
Dat kreeg ik toen mijn Duron 800@960 1,85V crashte tijdns een benchmark. Ik starte opnieuw op, cpu lager geklokt en getest. Hij gaf deze afbeeldingen weer wanneer hij Interne Explorer gebruikte. Dus ook in Windows help (who cares?) en m'n achtergrond. Tewijl die zelfde afbeeldingen in Phothsop perfect waren. Ik heb een andere videokaart geprobeerd, ander moederbord, 3x windows opnieuws geinstalleerd niets hielp. Naar de winkel geweest en daar hebben ze ook gekeken. Konden niets vinden. Als laatste moglijkhid zagen ze de cpu. Ze deden er een andere cpu in en het was over. Er bleek een klein stukje van m'n core afebroken te zijn. Links bovenin. Wanneer het kleiner als 1 vierkante milimeter is heeft je dealer bij AMD nog garantie en kun je hem nog ruilen. Als ze moeilijjk doen mot je dit maar zeggen.
Ze vroegen trouwens of hij overgeklokt was. Ik zei ja: hij liep op 960. De dealer zij: dat is genn overklokken dat is gewoon een beetje afstellen... ?? OK dacht ik, dus garantie. En ik kreeg een nieuwe.
Ze vroegen trouwens of hij overgeklokt was. Ik zei ja: hij liep op 960. De dealer zij: dat is genn overklokken dat is gewoon een beetje afstellen... ?? OK dacht ik, dus garantie. En ik kreeg een nieuwe.
Dank je, ik ga meteen contact opnemen met m''n leverancier en kijk of ik nog een nieuwe kan krijgen .....
hopen dat het lukt
hopen dat het lukt
wow aardige dealer heb je dan!Op zaterdag 30 juni 2001 08:07 schreef bouncin-j het volgende:
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
jah idd ...
nou maar hopen dat ze dat bij mij ook doen ..
ik heb meeltje verstuurd dus nu nog ff op antwoord w88 ...
nou maar hopen dat ze dat bij mij ook doen ..
ik heb meeltje verstuurd dus nu nog ff op antwoord w88 ...
Verwijderd
Dealer was zelf ook een behoorlijke tweaker, vandaar.Op zaterdag 30 juni 2001 15:01 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
wow aardige dealer heb je dan!
heb het ook met mijn tb 1200/266, zie:http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?artikel=3790 veel suc6 ermee. ik ga de mijne omruilen voor een 1400:):)
Sorry dat ik het zeg hoor... maar dit kan dus NIET aan je CPU liggen.. in geen enkel geval....
Ik weet niet waar het wel aan ligt maar iig NIET aan je cpu...
Ik weet niet waar het wel aan ligt maar iig NIET aan je cpu...
Dit probleem heb ik een keer eerder gezien op m'n stage. Was bij een Compaq Machine... We hebben IE de schuld gegeven en Netscape Geinstaleert, toen was het IDD goed, l;ant was tevreden
Pagina: 1