Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Universiteit laptop - architectuur student

Pagina: 1
Acties:

• Akeno
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-03-2023
Beste,

laatst heb ik al eens een soort gelijke post gemaakt, alleen toen besloten toch niet de desbetreffende laptop van de universiteit te nemen(daar ging de post over), dus bij deze een nieuwe post, waar ik graag opnieuw wil vragen naar jullie keuzes.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop word vooral gebruikt als school laptop. De voornaamste programma's die ik ga draaien als ik op school zit zijn, Autocad, Revit, Photoshop, Indesign, Illustrator, Sketchup en wellicht Lumion. Ik ga ook meerdere programma's tegelijk draaien.

Wat is je budget?
Mijn budget zit rond de 900-1000 euro, een fatsoenlijke laptop die aankomende 3 jaar van mijn studie mee kan

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat bijna elke dag mee, als voorkeur heb ik wel minimaal 15inch scherm, maar liefst wel een lichtere laptop dan de gewoonlijk zwaarte.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Dat de laptop een aantal jaar mee kan, niet zoveel herrie maakt(heb nu een laptop die echt loopt te blazen), een strak design is wel fijn.

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Waarom heb je niet gekozen voor de laptop via je universiteit te kopen? Een betere deal zal je nooit krijgen. Die kunnen een laptop vaak 1000 euro onder de winkelprijs aanbieden aan de studenten.

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:00

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Akeno schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:50:
laatst heb ik al eens een soort gelijke post gemaakt, alleen toen besloten toch niet de desbetreffende laptop van de universiteit te nemen(daar ging de post over).
Waarom heb je destijds alsnog gekozen om niet voor de aangeboden laptop te gaan ?
Wat miste je bij die laptop ? En waarom denk je dat je voor dit budget een optie kan vinden die je dat wel bied ?

Welke laptops heb je zelf al gevonden en waarom kun je hier niet tussen kiezen. Waar twijfel je aan ?

• Akeno
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-03-2023
Temujin schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:10:
[...]

Waarom heb je destijds alsnog gekozen om niet voor de aangeboden laptop te gaan ?
Wat miste je bij die laptop ? En waarom denk je dat je voor dit budget een optie kan vinden die je dat wel bied ?

Welke laptops heb je zelf al gevonden en waarom kun je hier niet tussen kiezen. Waar twijfel je aan ?
De deal was zeker goed voor die laptop en de laptop zelf was ook gemaakt voor de opleiding. Toendertijd had ik alleen het geld niet om de laptop te kopen, dat is iets persoonlijks. Nu heb ik het geld wel, maar wordt de laptop niet meer aangeboden door school. Ik ga alsnog navragen, maar er was al vermeld dat na oktober de laptop niet meer werd aangeboden