Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste heer/dame,

Wij zijn studenten van Fontys Eindhoven en zijn dit jaar bezig met een schoolproject waarbij we een nieuw product op de markt mogen brengen. Voordat er daadwerkelijk een nieuw product op de markt komt voeren we verschillende onderzoeken uit.

Het product dat wij bedacht hebben is een afsluitbaar ophangsysteem voor wielerfietsen en mountainbikes. Hiermee willen wij het aantal gestolen wielerfietsen verminderen. Echter voordat de innovatie daadwerkelijk doorgezet wordt, verkrijgen wij graag inzicht in de meningen, wensen en behoeften van wielersporters. Om zoveel mogelijk relevante feedback te krijgen hebben wij een enquête opgesteld die wij graag willen houden onder actieve wielersporters. Dit is ook de reden dat we u benaderen.

We zouden u graag willen vragen of u misschien onze enquête in zou willen vullen De enquête invullen duurt slechts 5minuten en u zou ons er enorm mee helpen om dit deel van ons schoolproject af te ronden!

De link naar de enquête:

Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!
Werkt de link niet? Dan kunt u deze kopiëren en plakken in het adresveld van uw browser.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Projectgroep JO14
Voor vragen of advies mail ons gerust: *knip* daar zijn we geen forum voor natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 15-11-2016 12:20 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hier toestemming voor gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan2388
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 06:36
Dat lijkt me niet nodig toch. Ideale kans voor studenten om een groep eindgebruikers aan te spreken.
Als dat al niet meer mag, wat dan nog wel.

Primum non nocere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Stephan2388 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:15:
Dat lijkt me niet nodig toch. Ideale kans voor studenten om een groep eindgebruikers aan te spreken.
Lijkt mij wel, toch?

Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke vorm van enquête heeft toestemming nodig van modjes, gaat niet om wel/niet mogen, het is een standaard regel voor elke vorm hiervan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:23
Dit is al de derde enquête in een paar uur tijd. Wil je echt dat we dit vrij gaan geven? :S Het zijn consequent mensen die hier voor het eerst posten en we na een enquêtepost nooit meer terugzien. Dat is dus alleen halen en niks brengen. Daar zijn we geen community voor.
Welkom op GoT, zoals je in de linkjes kan lezen is dit niet de bedoeling. Misschien wat persoonlijk hoor, maar waarom klikken jullie langs de FAQ, langs het topic wat over onderzoeken gaat en gaan dan hier alsnog een nieuw topic met een onderzoek achterlaten? Het is notabene niet eens in Verkeer & Vervoer gepost. Dit is gewoon spam voor eigen gewin.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.