Ik vraag mij even af wat momenteel een goede internetprovider is qua prijs en kwaliteit.
Ik was van plan internet bij KPN aan te vragen maar dit kost momenteel 35 euro per maand (voor 20 Mbit/sec en alleen internet). Nu zag ik dat Vodafone internet aanbiedt voor 24 euro in de maand (20 Mbit/sec en alleen internet).
De eisen en wensen die ik heb zijn als volgt:
- Minimaal 20 Mbit/sec
- Alleen internet (tv en bellen heb ik niet nodig)
- Draadloos internet moet mogelijk zijn binnen de woning.
- Budget: zo'n 30 euro in de maand (het liefst wat goedkoper).
- Ik woon in Noord-Twente.
Is Vodafone 20Mbit/sec voor 25 euro dan een goede optie? Ik weet uiteraard dat er online allerlei overzichten en ranglijstjes te vinden zijn van internetabonnementen maar hier word ik niet echt wijzer van. Dus vandaar vraag ik het hier. Ik ben benieuwd wat jullie hier op Tweakers zouden adviseren.
Ik was van plan internet bij KPN aan te vragen maar dit kost momenteel 35 euro per maand (voor 20 Mbit/sec en alleen internet). Nu zag ik dat Vodafone internet aanbiedt voor 24 euro in de maand (20 Mbit/sec en alleen internet).
De eisen en wensen die ik heb zijn als volgt:
- Minimaal 20 Mbit/sec
- Alleen internet (tv en bellen heb ik niet nodig)
- Draadloos internet moet mogelijk zijn binnen de woning.
- Budget: zo'n 30 euro in de maand (het liefst wat goedkoper).
- Ik woon in Noord-Twente.
Is Vodafone 20Mbit/sec voor 25 euro dan een goede optie? Ik weet uiteraard dat er online allerlei overzichten en ranglijstjes te vinden zijn van internetabonnementen maar hier word ik niet echt wijzer van. Dus vandaar vraag ik het hier. Ik ben benieuwd wat jullie hier op Tweakers zouden adviseren.