Beste Tweakers en Tweakinnen,
Momenteel heb ik een i3 laptop en deze voldoet, niet aan mij eisen. Mag ik jullie hulp voor mijn volgende aanschaf!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op het moment druk bezig met het programma's zoals Photoshop en lightroom. Momenteel game ik niet, maar als ik de behoefte voel wil ik niet naar de winkel hoeven voor een videokaart. Game hoeft, dan ook niet in de hoogste resolutie, maar ik word wel kriebelig als het niet werkt.
Voor fotobewerking vind ik mooie heldere kleuren van het scherm belangrijk, Ik denk zelf dat 4k de toekomst heeft.
HDD hoeft niet groter te zijn als 512GB aangezien ik extern foto's op ga slaan d.m.v. netwerkschijf.
Wel wil ik voorlopig voorbereid zijn op de toekomst.
Als laatste vind ik het belangrijk, dat het systeem zo stil mogelijk is. Computer staat namelijk in een kleine ruimte.
Ps. het is voor mij 20 jaar geleden, dat ik mijn laatste pc heb gebouwd. Dus als er fouten in de samenstelling zitten hoor ik het graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1700 Euro incl. 4k scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
1. Graag controleren of ik geen beginners fouten heb gemaakt bij het samenstellen.
2. Gezien mijn eisen, wat zouden jullie met €1700,- doen?
3. Ik wil de best mogelijke prestaties m.b.t. fotobewerking. Foto's moeten van het scherm afspatten geen concessies binnen mijn budget
Jongens alvast bedankt ik kan alle hulp gebruiken!
Wat ik tot nu toe heb uitgezocht.
Momenteel heb ik een i3 laptop en deze voldoet, niet aan mij eisen. Mag ik jullie hulp voor mijn volgende aanschaf!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op het moment druk bezig met het programma's zoals Photoshop en lightroom. Momenteel game ik niet, maar als ik de behoefte voel wil ik niet naar de winkel hoeven voor een videokaart. Game hoeft, dan ook niet in de hoogste resolutie, maar ik word wel kriebelig als het niet werkt.
Voor fotobewerking vind ik mooie heldere kleuren van het scherm belangrijk, Ik denk zelf dat 4k de toekomst heeft.
HDD hoeft niet groter te zijn als 512GB aangezien ik extern foto's op ga slaan d.m.v. netwerkschijf.
Wel wil ik voorlopig voorbereid zijn op de toekomst.
Als laatste vind ik het belangrijk, dat het systeem zo stil mogelijk is. Computer staat namelijk in een kleine ruimte.
Ps. het is voor mij 20 jaar geleden, dat ik mijn laatste pc heb gebouwd. Dus als er fouten in de samenstelling zitten hoor ik het graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1700 Euro incl. 4k scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
1. Graag controleren of ik geen beginners fouten heb gemaakt bij het samenstellen.
2. Gezien mijn eisen, wat zouden jullie met €1700,- doen?
3. Ik wil de best mogelijke prestaties m.b.t. fotobewerking. Foto's moeten van het scherm afspatten geen concessies binnen mijn budget
Jongens alvast bedankt ik kan alle hulp gebruiken!
Wat ik tot nu toe heb uitgezocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 314,90 | € 314,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 79,50 | € 79,50 |
| 1 | Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD | € 214,50 | € 214,50 |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Dell P2715Q (210-ADVO) Zilver, Zwart | € 642,99 | € 642,99 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,95 | € 161,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.706,23 | |