Windows 10 blue screen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickoo97
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-05 10:39
Beste mensen,

Vandaag heb ik al een paar keer deze error gekregen: system_service_error(netio.sys)
Nu weet ik totaal niet wat het probleem is en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Hoi,

Kun je de laatste .dmp van de BSODs die je krijgt met Blue Screen View delen? Dan kunnen we wat makkelijker helpen. ;-)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickoo97
Hierbij de tekst document:
https://we.tl/gDNKpokRZd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFTE
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 21:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickoo97
Daar heb ik al voor gekeken maar word er niet echt duidelijk van.. het gekke is gewoon dat ik een fresh installatie heb gedaan van Windows 10 en alle drivers gewoon heb geïnstalleerd zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Rickoo97 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:42:
[...]

Daar heb ik al voor gekeken maar word er niet echt duidelijk van.. het gekke is gewoon dat ik een fresh installatie heb gedaan van Windows 10 en alle drivers gewoon heb geïnstalleerd zoals het moet.
En ben je zeker dat elke driver goed werkt met Windows 10? Kun je eventueel hier wat mee?

Het probleem wordt namelijk, zoals ook in de link van @JFTE wordt vermeld veroorzaakt met een driver die mogelijk niet met Windows 10 werkt. In dat geval is het de netwerkdriver.

[ Voor 13% gewijzigd door Meg op 15-11-2016 10:47 ]

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Rickoo97 schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:28:
Beste mensen,

Vandaag heb ik al een paar keer deze error gekregen: system_service_error(netio.sys)
Nu weet ik totaal niet wat het probleem is en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Je 'gooit een melding over de muur', maar ik mis eigen inzet in je topicstart. Er zijn heel veel topics over blauwe schermen: zie ook https://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=netio.sys, ook iets als [google=netio.sys] geeft veel info. Welke pogingen heb je gedaan om het op te lossen, wat heb je geprobeerd en waar loop je vast?

Misschien goed om Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens te checken :)

Inhoudelijk: inderdaad eens 'spelen' met drivers van netwerkkaart (bedraad en als relevant, weet ik niet want je zegt niet veel over de situatie, wireless).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickoo97
F_J_K schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:58:
[...]

Je 'gooit een melding over de muur', maar ik mis eigen inzet in je topicstart. Er zijn heel veel topics over blauwe schermen: zie ook https://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=netio.sys, ook iets als [google=netio.sys] geeft veel info. Welke pogingen heb je gedaan om het op te lossen, wat heb je geprobeerd en waar loop je vast?

Misschien goed om Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens te checken :)

Inhoudelijk: inderdaad eens 'spelen' met drivers van netwerkkaart (bedraad en als relevant, weet ik niet want je zegt niet veel over de situatie, wireless).
Sorry dat ik niet duidelijk was heb namelijk alles vanaf mijn mobiel gedaan. Mijn computer zit bedraad aan het internet en heb er geen internetkaart in zitten (als er mee word bedoeld voor draadloos) ik heb wel een oude webcam maar daarvan heb ik de drivers al weg gemikt. Ik heb al veel geprobeerd uit te zoeken op google aangezien ik al 2 dagen met dit probleem bezig ben, nu denk ik dat het komt door mijn amd drivers die niet helemaal goed mee gegaan zijn met Windows 10 dus ik ga die opnieuw installeren en laat weten of het heeft gewerkt.

Edit: Na dat ik de amd drivers opnieuw heb geïnstalleerd heeft die een hele dag weer normaal gedaan dus lijkt me erop dat ik het probleem heb gevonden en heb kunnen oplossen.

[ Voor 6% gewijzigd door Rickoo97 op 16-11-2016 07:39 ]

Pagina: 1