Hallo allemaal,
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw gamesysteem, mid-end, omdat mijn huidige systeem na 5 jaar echt op is. Wegens mijn budget van 850 euro, kom ik waarschijnlijk op een mid-end systeem uit, wat voor mijn doelen prima is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem vooral kunnen werken dan wel gamen. Voor werk gebruik ik als ''zwaarste'' software AutoCad 2016 op een Full-HD scherm. Dit scherm is nog prima en hoeft niet meegenomen te worden in de build. Qua gamen speel ik vooral F1 2016, Word of Tanks en Dirt 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor dit systeem is maximaal 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezig van een Full-HD monitor, toetsenbord/muis, speakers, cd/dvd drive en een HD van 500GB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje hieronder denk ik nodig te hebben...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb qua merk geen voorkeur, het gaat mij meer om de prijs-kwaliteit verhouding dan het merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eisen als energieverbruik, volume, etc zijn niet van belang.
Ga je overklokken?
Overclocken is niet van toepassing.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik input krijgen of het systeem goed/lekker met elkaar werkt, of alles past en of er eventueel verbeteringen mogelijk zijn binnen het budget. Hebben jullie betere ervaringen met andere componenten die ik evt zou kunnen meenemen?
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw gamesysteem, mid-end, omdat mijn huidige systeem na 5 jaar echt op is. Wegens mijn budget van 850 euro, kom ik waarschijnlijk op een mid-end systeem uit, wat voor mijn doelen prima is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem vooral kunnen werken dan wel gamen. Voor werk gebruik ik als ''zwaarste'' software AutoCad 2016 op een Full-HD scherm. Dit scherm is nog prima en hoeft niet meegenomen te worden in de build. Qua gamen speel ik vooral F1 2016, Word of Tanks en Dirt 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor dit systeem is maximaal 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezig van een Full-HD monitor, toetsenbord/muis, speakers, cd/dvd drive en een HD van 500GB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje hieronder denk ik nodig te hebben...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb qua merk geen voorkeur, het gaat mij meer om de prijs-kwaliteit verhouding dan het merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eisen als energieverbruik, volume, etc zijn niet van belang.
Ga je overklokken?
Overclocken is niet van toepassing.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik input krijgen of het systeem goed/lekker met elkaar werkt, of alles past en of er eventueel verbeteringen mogelijk zijn binnen het budget. Hebben jullie betere ervaringen met andere componenten die ik evt zou kunnen meenemen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 275,95 | € 275,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 73,95 | € 73,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 854,35 | |