Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r.kasemier
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-06 19:03
Ter Informatie.
Voor diegene welke ook een OTA update ontvangen op de Lenovo Tab 2 A10-70F.(Android 5.1.1)
het betreft update A10-70F_S000123_160921_ROW

Tijdens het updaten zal deze stoppen en een waarschuwing laten zien vanuit de recovery console.
men kan hierbij kiezen om met de powerknop te herstarten.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/518o5s.png

De update word niet verder uitgevoerd en de tablet start op in de oude versie.
Het lijkt erop dat het probleem wereldwijd optreed en al enkele dagen speelt, te wijten is aan corrupte bestanden in de update, enige reactie van Lenovo is tot nu toe uitgebleven.(althans niet door mijn ontdekt)

We hopen maar dat men dit oppakt en oplost al zou in mijn ervaring een wonder zijn. O-)

Rene

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadaverke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:33
Ik heb het zelfde helaas. Was blij verrast dat lenovo überhaupt eindelijk een update uitbrengt, zijn de files in de patch corrupt :+

In hoop ook dat het opgelost wordt, maar het zou mij ook verbazen als dat gebeurt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een tablet en geen telefoon, dus schopje van AND naar TGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Oh mijn god wat erg, brengen ze als je mzzl hebt 1x per jaar een update uit, verkloten ze zelfs die nog. 8)7

Ik heb de 2 hier ook nog liggen, sinds begin dit jaar ergens een tab 3 pro gekocht (bij launch zo'n beetje) en sindsdien geen enkele update meer gehad. En ding is qua os echt volledig rot.

Maar bedankt voor de waarschuwing mocht de 3 binnenkort ook zijn jaarlijks updateje krijgen dan wacht ik wel even tot iemand anders de gok gewaagd heeft.

Wat een prutsers...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvGa
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-06 13:19
Ik denk er serieus over na om de tablet terug te brengen, heel irritant dit. Helemaal als ik op Lenovo`s eigen forum moet lezen dat ze niets doen met klachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r.kasemier
Eindelijk reactie van Lenovo.

11-17-2016 05:25 AM

As the S000123 image released for Tab 2 A10-70F is not installing as expected, Lenovo has withdrawn it.
The Quality team is working on a corrected image to be released as soon as possible.

we zijn in afwachting.

Rene

Anoniem: 137382

Ik heb het tablet ook en bij mij is het ook mislukt.
Ik heb iBood er inmiddels op aangesproken maar ook daar geen enkele reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.kasemier
De S000123 update is opnieuw uitgebracht via OTA per 10-12-2016.
Diverse gebruikers van de tablet geven aan dat de update nu is gelukt.

Enkele gebruikers geven aan dat men tegen een opslag probleem aan is gelopen.

Het kan dus zinvol zijn om vooraf alvast de opslagruimte te controleren en eventueel
wat ruimte vrij te maken als het wat krap blijkt te zijn.

Zelf zal ik deze week de update gaan uitvoeren als ik hierbij tegen problemen aan loop zal ik dit nog even melden.

Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137382

Ik had gedacht dat er Android 6.0 zou worden geïnstalleerd maar nee, het is nog steeds 5.0.1.
Jammer, het is weer een gemiste kans.
Je schreef zelf dat je 5.1.1 er op hebt staan wat volgens mij een vergissing is.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 137382 op 14-12-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.kasemier
Je heb helemaal gelijk 5.0.1.

Ik zie wel hardnekkige geruchten dat er een 6.0 versie komt en aangezien de tablet nog steeds word verkocht
zou ik denken dat er nog een keer een update hoort te komen.
Er is ook een zakelijke tab 3 verkrijgbaar met soortgelijke hardware welke wel 6.0 is.

We hopen er maar het beste van. :|

Zelf gebruik ik een oude Asus Tf300t welke ondertussen op versie 7.1.1 is aangeland via XDA _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door r.kasemier op 14-12-2016 20:21 ]

Rene

Pagina: 1