christenen en homo's...rascisme..verdraagzaamheid

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Hoe denken jullie hierover ??? wat vinden jullie ervan dat een dominee "nee" zegt tegen het trouwen van homo's ?? hoe vinden jullie christenen die zeggen "God houd van homo's maar niet van de praktijken die ze beoefenen"...(huge difference)...

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Verwijderd

Ik geloof dat hier al aardig wat topics over zijn (geweest), maar vooruit:

Ieder mag het zijne denken, als een pastor/dominee of wie dan ook niets van homo's moet hebben, moeten ze dat zelf weten.

Maar dat ze zoiets gaan verkondigen, ben ik wel tegen, laat iedereen lekker zijn eigen mening volgen, ipv die te laten odpringen door je geloof.

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 15:33

FCA

:O

Sorry hoor, maar volgens mij zijn christenen ook gewoon mensen, en is het percentage homofoben onder christenen niet significant hoger of lager dan onder andere bevolkingsgroepen.
Dat toevallig voor een gedeelte van die groep homofobie tot dogma is verheven is triest, maar volgens mij weten ze niet beter.
Ik kan met net zoveel argumenten onderbouwen dat christofobie gerechtvaardigd is. Niet dat ik dat doe ;)

:O ga maar 's slapen :O

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

De onverdraagzaamheid van christenen jegens homo's wakkert rascisme aan... :?

..is deze oplossing goed ? :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
In principe zijn er al genoeg topics waar je hierover kan praten. Ga daar maar verder.

Dit topic is gesloten.