Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google Chrome en Facebook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met Facebook op Google Chrome, de blauwebalk verdwijnt wanneer ik ga scrollen.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/si5pl/c48bee74c7.png

Vroeger kwam die op een gegeven moment weer 'vast te zitten' echter is dat nu niet het geval. Als ik via Opera naar Facebook ga verdwijnt hij niet, ook in incognito modus gebeurt dit niet.

Via Google ookal gezocht in zowel het Nederlands als het Engels bieden geen goede oplossingen die werken.

Wie kan de oplossing bieden zodat dit probleem verdwijnt voor me? :+

Opgelost!

[ Voor 1% gewijzigd door Meg op 16-11-2016 17:20 . Reden: Opgelost! ]

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Alle reacties

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Rapporteer je probleem bij Facebook, wellicht dat zij je er verder mee kunnen helpen.

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Drumstick3 schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:54:
Rapporteer je probleem bij Facebook, wellicht dat zij je er verder mee kunnen helpen.
Dit is al door meedere mensen (waaronder mij) gedaan. Helaas helpt dat vrij weinig tot niets. Toch bedankt voor het meedenken.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Heb je extensies in je Chrome browser geïnstalleerd? Kijk eens wat er gebeurd als je deze hebt uitgeschakeld.

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Drumstick3 schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:59:
Heb je extensies in je Chrome browser geïnstalleerd? Kijk eens wat er gebeurd als je deze hebt uitgeschakeld.
Ja, en uitschakelen ervan hielp niet.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je niet toevallig een derde partij muisstuurprogramma, met andere woorden, Logitech Control Center? Of, als het een notebook betreft, die mousepad drivers?

Mogelijk zorgen deze voor zoiets?

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Vorkie schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:17:
Heb je niet toevallig een derde partij muisstuurprogramma, met andere woorden, Logitech Control Center? Of, als het een notebook betreft, die mousepad drivers?

Mogelijk zorgen deze voor zoiets?
Hoi,

Dat lijkt me niet want incognito geeft geen problemen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je hebt al control f5 gebruikt neem ik aan?

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
418O2 schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:58:
Je hebt al control f5 gebruikt neem ik aan?
Ja en dit bied geen oplossing. Zelfs de cookies verwijderen helpt niet.

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:08
Markimoo schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:58:
[...]

Hoi,

Dat lijkt me niet want incognito geeft geen problemen.
Zou best kunnen, heb je een logitech muis?, deze installeert ook vaak een chrome extensie mee. Extenties worden uitgeschakeld in incognito modus.

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Nee, heb een VPRO muis, maar het probleem is 'somehow' weer eens verdwenen terug.

[ Voor 31% gewijzigd door Meg op 14-11-2016 20:11 ]

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-11 11:24
gebeurt het ook wanneer je in incognito modus op facebook zit?

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
RobertoBravo schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:06:
gebeurt het ook wanneer je in incognito modus op facebook zit?
Zie mijn eerste bericht:
Markimoo schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:34:
Vroeger kwam die op een gegeven moment weer 'vast te zitten' echter is dat nu niet het geval. Als ik via Opera naar Facebook ga verdwijnt hij niet, ook in incognito modus gebeurt dit niet.
Ofwel, nee.

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-11 11:24
Sorry had ik even gemist, dan toch dikke kans dat het aan een extensie ligt. Wanneer je met chrome uitlogt met je google account en hij doet het dan ook gewoon normaal. Dan weet je zeker dat het een extensie is.

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Geeft niets, maar ook zonder extenties heb ik dit probleem dus daar lijkt het mij niet aan te liggen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Markimoo schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:13:
Geeft niets, maar ook zonder extenties heb ik dit probleem dus daar lijkt het mij niet aan te liggen.
Incognito is hetzelfde als geen geschiedenis en geen extensies. Weet je echt zeker dat je die allemaal uit hebt gezet?

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
418O2 schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:32:
[...]

Incognito is hetzelfde als geen geschiedenis en geen extensies. Weet je echt zeker dat je die allemaal uit hebt gezet?
Ja, maar vanavond was het probleem even weg en ineens was het weer terug.

• Plingplang
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-11-2016
Goedendag.
Ja ik heb dit ook. Maar soms niet altijd volgens mij.
En wat Markimoo zegt vanavond was het bij mij idd even weg.

En wat ik ook vaak heb is dat als ik ergens kijk dat hij een pagina goed laad en vervolgens opeens schiet de pagina naar de startpagina van FB. Dit is bij mij alleen via mobiel via Laptop heb k dit nog niet ervaren. Dus misschien is er een update fout gelopen

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
^ is het bij jouw enkel op de mobiel? Daar heb ik nergens last van en de oplossing lijkt onvindbaar te zijn vermoed ik.

Update: Opgelost.

[ Voor 10% gewijzigd door Meg op 16-11-2016 17:19 ]

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 22:05
Markimoo schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:34:
Hallo,

Ik heb een probleem met Facebook op Google Chrome, de blauwebalk verdwijnt wanneer ik ga scrollen.
[afbeelding]

Via Google ookal gezocht in zowel het Nederlands als het Engels bieden geen goede oplossingen die werken.

Wie kan de oplossing bieden zodat dit probleem verdwijnt voor me? :+

Opgelost!
Wat is dit voor vreemd gedrag om bij een oplossing de tekst in de TS door te halen en in het topic niet de oplossing te vermelden?

De bedoeling van een forum is dat ook andere mensen van jouw probleem kunnen leren.

[ Voor 4% gewijzigd door pacificocean op 04-01-2017 20:00 ]

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
pacificocean schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:58:
[...]

Wat is dit voor vreemd gedrag om bij een oplossing de tekst in de TS door te halen en in het topic niet de oplossing te vermelden?

De bedoeling van een forum is dat ook andere mensen van jouw probleem kunnen leren.
Dit had ik graag gedaan, maar de oplossing is niet bekend... Vind je reactie nogal vreemd, aangezien ik heus wel weet hoe een forum werkt en als ik een oplossing heb die graag deel, maar nogmaals die heb ik niet.
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:11:
ik heb diverse keren de geschiedenis verwijderd, Dit verwijdert de browsegeschiedenis, de downloadgeschiedenis, cookies en andere site- en plug-ingegevens, gecachte afbeeldingen en bestanden en gehoste app-gegevens.
Kun je anders eens een screenshot plaatsen van de melding?

[ Voor 8% gewijzigd door Meg op 04-01-2017 20:33 ]

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 22:05
Markimoo schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:28:
[...]

Dit had ik graag gedaan, maar de oplossing is niet bekend... Vind je reactie nogal vreemd, aangezien ik heus wel weet hoe een forum werkt en als ik een oplossing heb die graag deel, maar nogmaals die heb ik niet.

[...]

Kun je anders eens een screenshot plaatsen van de melding?
Dan kan je toch gewoon vermelden spontaan opgelost. Dat is toch nog geen rede om de tekst in de TS door te halen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

pacificocean schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:55:
Dan kan je toch gewoon vermelden spontaan opgelost. Dat is toch nog geen rede om de tekst in de TS door te halen.
Inhoudelijk ben ik het met je eens: het is nooit nodig de vraag weg te halen. Veel liever onderaan de melding dat / hoe het is opgelost (of de melding dat het wordt opgegeven, het spontaan niet meer gebeurt, o.i.d.) Het beste antwoord kan dan ook als zodanig worden aangemerkt.

Maar, liever dat je dat soort sturing over laat aan de moderators, je kunt altijd een topicreport maken of bij geen gehoor ons aanschieten :*
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:43:
Hier is mijn probleem. Ik speel Land Leven via Facebook op Google Chrome. Voor vier dagen terug kreeg ik de boodschap dat ik een programma moest downloaden om mijn PC te scannen omdat hij mogelijk geïnfecteerd was. Ik heb helemaal geen behoefte aan nog een programma wat ook nog allerlei bevoegdheden krijgt om verder te neuzen in mijn PC. Ik heb een Norton , een Ccleaner, Glary Utillities, IObit malware fighter en Advance System Care. Geen van deze programma's geeft aan dat er iets mis is. Toch blokkeert Fb mijn toegang. Hoe kom ik hier vanaf? :( :(
Ik haal dit (de reden dat het topic weer actief werd) even naar een los topic in Beveiliging & Virussen. Het heeft tot niets weinig van doen met dit topic. Liever een losse vraag in een eigen los topic, waar zinvol onder verwijzing naar andere topics die je vond met relevante info. Laat dit topic ajb wegzakken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1