Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gofran27
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-08 00:33
Mijn vraag
...Gtx 1070 strix refreshrate probleem
vaak als ik mijn pc aan doe 60 hz refreshrate staat terwijl ik 144hz had aangeklikt en als ik het wil aanpassen dat dan mijn resolutie tussen ultra hd hd sd staat en niet pc 1920-1080 zodat ik hem weer op 144 hz moet dan mijn computer herstarten om het werkend te krijgen zou het aan mijn kabel liggen of toch aan mij video kaart want ik weet niet of mijn kabel 1.3 zie de linkom te zien welke kabel ik bedoel voor hoge refreshrate en bedankt nog dat u tijd heeft genomen om naar mijn probleem te kijken

Relevante software en hardware die ik gebruik
...de standaar nvidia drivers en windows 10 pro 64 en heb een 3m displayport kabel zie de link om te zien welke kabel het gaat
http://www.kabelstore.nl/...465.1556206013.1478826374
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

ik heb al geprobeerd opnieuw start maar na het afsluiten en dan
weer later opstarten zelfde verhaal toen ik het weer had ik alleen even van poort veranderd toen kon ik wel kiezen tussen pc 1920-1080 144 hz nvidia resolutie en hoefde ik niet opnieuw te starten maar na het afsluiten weer hetzelfde probleem
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te lezen wat je hebt neergekwakt. Zou je de topicstart zodanig willen bewerken dat er leestekens gebruikt zijn en datgene wat er staat te begrijpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gofran27
sorry mijn nederlands is slecht maar als men hier het niet kan begrijpen hoe kan ik deze topic verwijderen

[ Voor 5% gewijzigd door Gofran27 op 14-11-2016 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dit lijkt op een software probleem met Windows 10 of de nVidia driver. De kabel zal het niet zijn want die bepaald niet of Windows opnieuw gestart moet worden of niet. Gebruik je de laatste NVIDIA GeForce 375.70 WHQL driver?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gofran27
bedankt voor je reactie ja die heb ik 375.70 ik heb nu zeg maar een poort ernaast gedaan van de videokaart
dus tweede displaypoort aansluiting het werkt tot nu toe wel ook heb ik net even een paar keer afgesloten

zal morgen nog even die ander poort weer gebruiken want ik denk dat die ander defect is