Ik wil een goeie fikker kopen ... maar ik weet niet welke ... de prijs moet rond de 400 piek liggen .
lite-on 12x10x32x
300 gulden volgens mij
perfecte fikker heb um zelf ook
300 gulden volgens mij
perfecte fikker heb um zelf ook
die is nu nog maar 250 bij gistron KOPEN DUS!
Naaa. heb er zaterdag 349 voor betaald

Perfecte brander tot nu toe BTW
Perfecte brander tot nu toe BTW
Echt niets over te klagen, burn-proof dus cds mislukke ook niet meer zo snel.
Cool ... en wat voor software krijg je er extra bij ?
Ik had ook gehoord dat de binnenkant dan de lite - on precies hetzelfde was als die van de plextor ... is dat waar ?
Ik had ook gehoord dat de binnenkant dan de lite - on precies hetzelfde was als die van de plextor ... is dat waar ?
Jah, dat zei mijn verkoper ook al... binnewerk is hetzelfde als plextor. En er zit een cdtje van Nero burning rom bij, versie 5.0.4.8 met Nero InCD, kut is wel dat je hem moeilijk kan uitlenen hij werkt namelijk alleen op die LiteOn
Ik keek net bij gistron ... en ja hoor ... 249 piekies ... perfect, zoiets heb ik echt nodig
Maar hebben jullie ook nog andere adviesen ?
Maar hebben jullie ook nog andere adviesen ?
Plextor is goed, maar duur, ik weet de prijzen zo niet van het 16speed en 12speed model. Maar ik denk dat LiteOn toch een betere prijs verhouding heeft.
Verwijderd
Acer 2010A ( 20x10x40 )
Fucking Fast Burnen met Seamless Link buffer underrun protectie ...
kost zo rond de FL 590,= piekies
Burnproggie Nero 5.5.2.2 included
Burnproggie Nero 5.5.2.2 included
Hmm, heb hem pas sinds zaterdag en heb daar nog niet echt opgelet.. ik denk zon 6 minuten
Maar je bent er wel tevreden over ?Op vrijdag 29 juni 2001 23:58 schreef arjanscholl het volgende:
Hmm, heb hem pas sinds zaterdag en heb daar nog niet echt opgelet.. ik denk zon 6 minuten
En ... over die read snelheid hoef ik me neit druk te maken ... ik heb nu ... jaja ... een 24 x
Het is een goede drive. En een 24x is helemaal niet erg, want ik durf te wedden dat ie minder herrie maakt dan mijn AOpen 48x
Oke dan ... ik denk dat ik die maar ga bestellen bij gistron ... of hebben jullie nog iets slechts te melden ?
Je 24x cdrom drive zal het wel niet aankunnen, op 12 speed een audiocdtje overfikken. Dus dan is burnproof extra handig
Ik zag net dan de 12x10x40 ook maar 250,- was ( inclusief rembours ) die kan ik toch veel beter nemen ?
Er is ook een 16x10x40 maar die is 350 ... of zal ik die dus nemen ?
Er is ook een 16x10x40 maar die is 350 ... of zal ik die dus nemen ?
Die is me te duur ... ik moet kiezen uit deze :
Ik heb dus 3 opties :
Lite on : 12x10x32 = 250 *
Lite on : 12x10x40 = 260 *
Lite on : 16x10x40 = 350 *
* = ongeveer !
Ik heb wel een 24x cd-rom drive
Ik heb dus 3 opties :
Lite on : 12x10x32 = 250 *
Lite on : 12x10x40 = 260 *
Lite on : 16x10x40 = 350 *
* = ongeveer !
Ik heb wel een 24x cd-rom drive
Verwijderd
als je gaat branden kost het je maar een paar minuten dus koop gewoon de 12-10-40 heb je nog een goede cd-rom drive
Verwijderd
ik heb lite-on 12x10x32 burnproof voor 270.- destijds.. uitstekend dingetje 
het laatje klinkt alleen heel erg brak als ie open en dicht gaat
klinkt als een cheap ass ding 
maargoed, binnenwerk van lite-on is idd voor een heel groot deel hetzelfde als plextor binnenwerk, van sanyo geloof ik.. alleen de laser is van een ander merk, dus zegmaar de bzzz bzzz (mechanische onderdelen) zijn van sanyo
maaruh lite-on kopen hoor, is harstikke cheap en goed
het laatje klinkt alleen heel erg brak als ie open en dicht gaat
maargoed, binnenwerk van lite-on is idd voor een heel groot deel hetzelfde als plextor binnenwerk, van sanyo geloof ik.. alleen de laser is van een ander merk, dus zegmaar de bzzz bzzz (mechanische onderdelen) zijn van sanyo
maaruh lite-on kopen hoor, is harstikke cheap en goed
Dus ik moet gaan voor de ; Lite on : 12x10x40 ?
Aan die 16x heb ik toch niks of wel ... kan mijn 24x cd-rom toch niet aan ?
Aan die 16x heb ik toch niks of wel ... kan mijn 24x cd-rom toch niet aan ?
Lite-On al the Way..
Vandaag 12x10x40 gekocht..
Zelfs AUDIO op 12speed branden foutloos geen ruis geen hikkups..
Kopen dus.
B.T.W. 269 bij Vobis! "jaja ik weet het VOBIS maar er zit hier geen andere shop in de buurt"
Kopen dus.
B.T.W. 269 bij Vobis! "jaja ik weet het VOBIS maar er zit hier geen andere shop in de buurt"
het schijnt dat die 12/10/40 een heel eigen fabrikaat is en dus niet zo'n Sanyo loopwerk heeft zoals ook in de Plextor zit, dan moet je dus de 12/10/32 hebben. Het zegt overigens niet zoveel want ik heb een Philips CDRW460 en dat was dezelfde als de Yamaha 4416, dat was toen de beste writer ter wereld en dat ding van mij ging na 20 cd's (buiten garantietijd) naar zijn moer.....
Dus die 12x10x40 is niet mer burnproof ... dus die moet ik niet nemen ? lijkt me wel raar hoor .Op zaterdag 30 juni 2001 00:30 schreef MegaJurk het volgende:
het schijnt dat die 12/10/40 een heel eigen fabrikaat is en dus niet zo'n Sanyo loopwerk heeft zoals ook in de Plextor zit, dan moet je dus de 12/10/32 hebben. Het zegt overigens niet zoveel want ik heb een Philips CDRW460 en dat was dezelfde als de Yamaha 4416, dat was toen de beste writer ter wereld en dat ding van mij ging na 20 cd's (buiten garantietijd) naar zijn moer.....
Maar hoe bedoel je geen andere shop ... je hebt hem toch goed bij vobis gekregen ?Op zaterdag 30 juni 2001 00:25 schreef Masevako het volgende:
Lite-On al the Way..
Kopen dus.
En is dat die bij vobis echt wel die lite - on ? In de advertentie staat geen merk .
Ik wil helemaal geen audio sneedee branden met 12 speed!!! Relax...neem de tijd als je het hebt en scsi...als je geld hebt!!Op zaterdag 30 juni 2001 00:09 schreef arjanscholl het volgende:
Je 24x cdrom drive zal het wel niet aankunnen, op 12 speed een audiocdtje overfikken. Dus dan is burnproof extra handig
Verwijderd
tweehonderdvijftig piek voor die lite-on?
ik heb er fuckin 400 ballen voor betaald!
bere goeie fikker, krijg je geen spijt van.
en brandsoftware kan je overal krijgen, daar gaat het niet op...
Oke ... de fikker is dus goed ?Op zaterdag 30 juni 2001 00:39 schreef bwe het volgende:
tweehonderdvijftig piek voor die lite-on?
Maar welke had je besteld ?
De 12x10x32 of de 12x10x40 ?
Verwijderd
12-10-32 bij gistron...
kreeg er ook nog 10 cdr en 3 cd rw's bij...
later bleek voor het bloeden
kreeg er ook nog 10 cdr en 3 cd rw's bij...
later bleek voor het bloeden
edit:
wodka-redbull
wodka-redbull
Maar euhhh ... er zei net een kerel dat die 12x10x40 van de binnenkant weer anders is ... dus ... niet zo goed als de 12x10x32 maar dat lijkt me onlogisch toch ? of niet ?
Verwijderd
hmm?
kan je opzoeken op de lite-on site.
maar lijkt me ook een sanyo loopwerk, en daar hebben we het over...
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=126&page=14
kan je opzoeken op de lite-on site.
maar lijkt me ook een sanyo loopwerk, en daar hebben we het over...
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=126&page=14
Verwijderd
idd binnenkant van 40 is anders dan die van 32, 32 is loopwerk wel van sanyo maar 40 niet.. en bovendien is de 40 niet burnproof dus........ koop gewoon de 32
Dit is mijn conclusie ;
Ik moet kiezen tussen deze :
lite on 12x10x32
lite on 12x10x40
De prijzen zijn ongeveer hetzelfde
Maar ik hoor verhalen dat de lite on 40 niet burnproof is,maar dan kijk ik op een site en daar staat weer van wel ... en als je dan klikt op de informatie bron van die site dan komt je ibj de 32 inplaatstvan bij de 40
Dus welke moet ik nemen ? 32 0f 40 ?
Ik moet kiezen tussen deze :
lite on 12x10x32
lite on 12x10x40
De prijzen zijn ongeveer hetzelfde
Maar ik hoor verhalen dat de lite on 40 niet burnproof is,maar dan kijk ik op een site en daar staat weer van wel ... en als je dan klikt op de informatie bron van die site dan komt je ibj de 32 inplaatstvan bij de 40
Dus welke moet ik nemen ? 32 0f 40 ?
edit:
Het gaat me niet alleen om de performance, maar ook om de duurzaamheid ; hoe lang ze meegaan enzo, ik ben nogal ruig ... snappie ?
Het gaat me niet alleen om de performance, maar ook om de duurzaamheid ; hoe lang ze meegaan enzo, ik ben nogal ruig ... snappie ?
Nu zie ik dit weer : http://nl.magnashop.com/asp/frame.asp?shop=queen
De ene is burnproof ... en de andere is superlink ...
Verwijderd
Heb de Lite-On ook. Qua branden perfect en snel, alleen het lezen van CD-tjes is soms wat minder.
32 x 12 x 10
Bij Gistron is ie trouwens nog maar f.239,- en leveren meestal wel binnen een paar dagen. Zou je hem dinsdag moeten hebben.
32 x 12 x 10
Bij Gistron is ie trouwens nog maar f.239,- en leveren meestal wel binnen een paar dagen. Zou je hem dinsdag moeten hebben.
Verwijderd
tenzij je de hele dag die drive aan het feet&fistfucken bent kan je rustig die liteon nemen 
maar zonder dollen,
long term endurance is liteon niet bekend, dan moet je voor plextor gaan. op m'n werk heb ik een 8 speed scsi plextor, dat ding heeft al 3 jaar lang zeker 200 cd's per maand gebakken...
maar zonder dollen,
long term endurance is liteon niet bekend, dan moet je voor plextor gaan. op m'n werk heb ik een 8 speed scsi plextor, dat ding heeft al 3 jaar lang zeker 200 cd's per maand gebakken...
Vraag je ff af hoeveel je wilt gaan branden. Als het niet meer is dan 1 of 2 cd's per dag dan is 10x al voldoende.... zelfs 8x al
Als je zegt, ik wil honderden cd's per dag fikken, neem dan die snelste
Komt toch beide op hetzelfde neer dus dat maakt ook niks uit.Op zaterdag 30 juni 2001 01:14 schreef korn het volgende:
quote]Op zaterdag 30 juni 2001 01:14 schreef korn het volgende:
Nu zie ik dit weer : http://nl.magnashop.com/asp/frame.asp?shop=queen
idd ik heb hier zelf twee van die dingetjes en die hebben zeker al wel 1500+ CDtjes gefiktOp zaterdag 30 juni 2001 01:20 schreef bwe het volgende:
maar zonder dollen,
[/quote]
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Je kunt wel merken waar je werktOp vrijdag 29 juni 2001 23:54 schreef Cenobites_Revenge het volgende:
Acer 2010A ( 20x10x40 )
A journey of a thousand miles begins with a single step
Ik heb zelf goede ervaringen met de Philips CDRW804 (8-4-32)
Ik zie op GoT vaak topics waar Philips vergruisd wordt, maar hier werkt het prima.
Update: Helaas is de mijne na een jaar overleden. Geen aanrader dus.
Ik zie op GoT vaak topics waar Philips vergruisd wordt, maar hier werkt het prima.
Update: Helaas is de mijne na een jaar overleden. Geen aanrader dus.
[ Voor 21% gewijzigd door Tyrian op 11-07-2015 16:07 ]
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
neem de lite-on 12/10/32 die is het vaakst goed besproken hier volgens mij (excluding plextor, I know)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Plextors zijn de besten, maar wat te duur.
Lite-On is betaalbaar met goede kwaliteit.
Ik heb een Plextor, ik jaag wekelijks 25 tot 50 cdr's erdoor, zeer goed voor CloneCD fikken.
Alleen mijn AOpen 50x leest te traag bij beveiligde games (+/- 1x).
Lite-On is betaalbaar met goede kwaliteit.
Ik heb een Plextor, ik jaag wekelijks 25 tot 50 cdr's erdoor, zeer goed voor CloneCD fikken.
Alleen mijn AOpen 50x leest te traag bij beveiligde games (+/- 1x).
Pagina: 1