Sinds vanmiddag zie Samsung reclame in de menubalk naast Live TV en het zoek icoon. Het is een filmpje van de smart remote control. Onder het icoon staat in kleine letters Ad. Lijkt erop dat het icoon niet weg te gooien is. Zijn er meer mensen die dit hebben ?
Yup heb ik ook (ik zit in Zwitserland met een zelfde model maar andere serienummer 8080 ipv 8000) - Snap ook niet hoe het weg gaat en hoop dat het hier bij blijft...
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Ze zijn al een tijdje terug begonnen met ads op smart-TV's in de VS. Weg zal het ongetwijfeld niet gaan. Sterker nog; als je wat rondkijkt in verschillende artikelen hierover is er zelfs een redelijke kans dat het inderdaad méér wordt.
In Amerika gaat het om de SyncPlus pop-up. Ziet er net iets anders uit. Ik heb de menu's nog maar eens nagelopen maar er valt niets te uit te zetten. De algemene voorwaarden van Samsung services heb ik niet aangevinkt/geaccepteerd. Ik heb het bij Samsung NL aangekaart maar nog geen reactie ontvangen.
Zag ik net ook na de laatste update naar de nieuwe 1150 versie.
Maak een Samsung account en log daarmee in op je televisie. Je kunt dan reclame uitschakelen. Enige is wel dat bij het aanzetten van je tv, je de inlogmelding ziet. Beter dan stomme reclame.
Bij onze tv kregen we het ook ineens en is het op die manier uit gezet. Je moet alleen even zoeken.
Bij onze tv kregen we het ook ineens en is het op die manier uit gezet. Je moet alleen even zoeken.
Heb me rot gezocht... bij Samsung.
Waar kan ik dat ergens vinden?
Inloggen op mijn smart tv?
http://www.samsung.com/gl...leDetailView.do?atcl_id=5oxyde schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:43:
Heb me rot gezocht... bij Samsung.
Denk ik. Maar wellicht heb je hier wat aan.
Tandjes, beginnen de TV boeren nu ook al? Nog even en je koelkast gaat beginnen met Appie spam 
't wordt tijd om een goede filtering proxy thuis op te tuigen geloof ik!
't wordt tijd om een goede filtering proxy thuis op te tuigen geloof ik!
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Zojuist heb ik contact gehad met Samsung support middels een remote support sessie. Uiteraard niet veel verder gegekomen. Volgens deze persoon is er recentelijk wat veranderd omdat Samsung de smart tv functies wil promoten. Als dat zo is dan moeten ze dat vooral niet op deze manier doen..
Zijn advies was om te upgraden naar versie 1150 (inmiddels gedaan). En voor eventuele klachten moest ik mij maar melden op facebook en twitter. Via support was het niet mogelijk :-/
Samsung account aanmaken ga ik proberen. Ik had eerder het nut er nog niet van in gezien.
Zijn advies was om te upgraden naar versie 1150 (inmiddels gedaan). En voor eventuele klachten moest ik mij maar melden op facebook en twitter. Via support was het niet mogelijk :-/
Samsung account aanmaken ga ik proberen. Ik had eerder het nut er nog niet van in gezien.
Krijg je die reclame alleen als de tv verbonden is met internet?
Lijkt me wel, anders koop ik nooit een samsung tv.wappiewappie schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:00:
Krijg je die reclame alleen als de tv verbonden is met internet?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Lijkt me logisch.
Ik heb toen zelf (bezit een ju7000) dat account aangemaakt om die reden en vanaf toen ook nooit meer reclame gehad.
Ik heb toen zelf (bezit een ju7000) dat account aangemaakt om die reden en vanaf toen ook nooit meer reclame gehad.
Leek mij ook het meest waarschijnlijk, maar voor hetzelfde geldt heeft Samsung de rommel er al af-fabriek in gezet. (net zoals bij het installatie window van de AMD drivers)
Dus voorlopig maar even geen lan stekker in mijn net aangeschafte tv steken.
Dus voorlopig maar even geen lan stekker in mijn net aangeschafte tv steken.
Ik heb dat account aangemaakt en uitgevinkt dat ik marketinginformatie wens te ontvangen en het account ook op de TV ingesteld, maar de reclame over de smart remote is er nog steeds. Weet iemand welke accountinstelling ik moet wijzigen om dit weg te krijgen?
Aanmaken van een account hielp bij mij ook niet. Op een gegeven moment heeft Samsung de reclame weer uitgezet. Volgens Samsung support kun je deze (reclame) campagnes niet uitzetten. Voorlopig zijn we er weer even vanaf
Zo zou het moeten lukken:
1. Go to Menu >> System >> Setup and navigate to Smart Hub Terms & conditions page.
2. Under Smart Hub Terms & conditions page uncheck the SyncPlus and Marketing option, then Complete setup .
3. After the Setup unplug for 60 seconds and re-plug the TV to stop the adds related to SyncPlus.
Be sure that you have exited the SyncPlus screen in order to get to Setup in step 1. For step 3 you have to unplug the TV from the wall.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Pagina: 1