Zoek een 14 inch laptop dat de hedendaagse games gewoon goed op full hd kan spelen.
Ik heb liefst 1 die weinig geluid maakt qwa fans en toch een goede koeling systeem heeft dat niet te warm word.
Ik vraag denk k het onmogelijke maar ook het liefst zo dun en licht mogelijk.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen,office en films.
Wat is je budget?
rond de 1500 prijsklasse
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja school, huis en werk
Ik vind de nieuwe alienware13 ongeloofelijk dicht bij me wensen alleen mis ik toch het design look.
De 2e laptop die in aanmerking komt is MSI GS43VR 6RE-009NL Phantom Pro alleen met deze hou ik me hart vast aan wat voor geluid die fans kunnen maken dit heb ik uit ervaring van me oudere Msi.
Wat ik jullie wil vragen is om me te helpen met keuze of als er nog een 3e laptop is die meer aansluit op me wensen die kunt opnoemen.
groetjes!
Ik heb liefst 1 die weinig geluid maakt qwa fans en toch een goede koeling systeem heeft dat niet te warm word.
Ik vraag denk k het onmogelijke maar ook het liefst zo dun en licht mogelijk.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen,office en films.
Wat is je budget?
rond de 1500 prijsklasse
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja school, huis en werk
Ik vind de nieuwe alienware13 ongeloofelijk dicht bij me wensen alleen mis ik toch het design look.
De 2e laptop die in aanmerking komt is MSI GS43VR 6RE-009NL Phantom Pro alleen met deze hou ik me hart vast aan wat voor geluid die fans kunnen maken dit heb ik uit ervaring van me oudere Msi.
Wat ik jullie wil vragen is om me te helpen met keuze of als er nog een 3e laptop is die meer aansluit op me wensen die kunt opnoemen.
groetjes!
[ Voor 32% gewijzigd door loki53221 op 15-11-2016 09:40 ]