Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop met 1060gtx 14 inch

Pagina: 1
Acties:

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
Zoek een 14 inch laptop dat de hedendaagse games gewoon goed op full hd kan spelen.

Ik heb liefst 1 die weinig geluid maakt qwa fans en toch een goede koeling systeem heeft dat niet te warm word.

Ik vraag denk k het onmogelijke maar ook het liefst zo dun en licht mogelijk.

Wat ga je met je laptop doen?
Gamen,office en films.

Wat is je budget?
rond de 1500 prijsklasse

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja school, huis en werk

Ik vind de nieuwe alienware13 ongeloofelijk dicht bij me wensen alleen mis ik toch het design look.

De 2e laptop die in aanmerking komt is MSI GS43VR 6RE-009NL Phantom Pro alleen met deze hou ik me hart vast aan wat voor geluid die fans kunnen maken dit heb ik uit ervaring van me oudere Msi.

Wat ik jullie wil vragen is om me te helpen met keuze of als er nog een 3e laptop is die meer aansluit op me wensen die kunt opnoemen.

groetjes!

[ Voor 32% gewijzigd door loki53221 op 15-11-2016 09:40 ]

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 15:24
Je wilt een 14 inch gtx 1060 laptop die zo dun en licht mogelijk is, daarbij ook 1tje die geen geluid produceert.

Nou succes,

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:18
En nog meer succes: categorie: Laptops

Blijkbaar 0 moeite gedaan om zelf iets te onderzoeken.

• az4zuf
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Als ik snel even kijk op de pricewatch kom ik uit op de:
pricewatch: MSI GS43VR 6RE-009NL Phantom Pro

Zelf zocht ik er één van ~15 inch.
Ik kwam uit op de FX502VM-DM115T
Zie ook Ervaringen met de Asus FX502VM-DM115T

Heb echter weinig ervaringen kunnen vinden maar prijs/hardware verhouding ziet er iig goed uit.

• loki53221
YaYo86 schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:10:
En nog meer succes: categorie: Laptops

Blijkbaar 0 moeite gedaan om zelf iets te onderzoeken.
goos als je niks zinnigs te melden heb, hoef je niet te reageren. Beetje stoer lopen doen op internet. gespuis..

• loki53221
az4zuf schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:48:
Als ik snel even kijk op de pricewatch kom ik uit op de:
pricewatch: MSI GS43VR 6RE-009NL Phantom Pro

Zelf zocht ik er één van ~15 inch.
Ik kwam uit op de FX502VM-DM115T
Zie ook Ervaringen met de Asus FX502VM-DM115T

Heb echter weinig ervaringen kunnen vinden maar prijs/hardware verhouding ziet er iig goed uit.
die msi is denk ik te luidruchtig heb zelf een gehad die ding kon toeren jonge.

Die asus ziet er niet slecht uit btw.

• YaYo86
loki53221 schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:20:
[...]

goos als je niks zinnigs te melden heb, hoef je niet te reageren. Beetje stoer lopen doen op internet. gespuis..
Heb je zelf wat zinnigs te melden dan? Ik kan niet vinden welke moeite jij hebt gedaan? Durf te wedden dat je niks hebt gedaan en ons het werk laat doen.

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:01
Hij zegt toch ook niet dat hij moeite gedaan heeft, misschien heeft hij hier te weinig kennis over?

• loki53221
YaYo86 schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:21:
[...]

Heb je zelf wat zinnigs te melden dan? Ik kan niet vinden welke moeite jij hebt gedaan? Durf te wedden dat je niks hebt gedaan en ons het werk laat doen.
Graag ontopic en anders niet meer reageren anders moet ik er een moderator bij halen.

• YaYo86
Voyarch schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:27:
Hij zegt toch ook niet dat hij moeite gedaan heeft, misschien heeft hij hier te weinig kennis over?
Dan ga je je inlezen, maar goed. Ik zal maar stoppen voor er een moderator bij komt boehoee.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:00

muhda

Time & Space traveler

De nieuw Alienware modellen link komen dichtbij de wensen die je hebt. De Alienware serie heeft een dik behuizing maar dat komt omdat het de hardware moet kunnen koelen. (En je hebt geen dongles nodig als bij de XPS serie)

De nieuwe Razer Blade, heeft volgens mij ook de GTX1060 maar die is een stuk duurder die begint bij 1800 euro.

De nieuwe MSI lijn is ook erg verbeterd, beetje lawaaierig zal je altijd met alle merken laptops houden, de hardware die erin zit moet namelijk meer gekoeld worden. Voor de rest kan je in de Pricewatch met behulp van filters naar de gewenste laptop zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 14-11-2016 20:56 ]

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
muhda schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:54:
De nieuw Alienware modellen link komen dichtbij de wensen die je hebt. De Alienware serie heeft een dik behuizing maar dat komt omdat het de hardware moet kunnen koelen. (En je hebt geen dongles nodig als bij de XPS serie)

De nieuwe Razer Blade, heeft volgens mij ook de GTX1060 maar die is een stuk duurder die begint bij 1800 euro.

De nieuwe MSI lijn is ook erg verbeterd, beetje lawaaierig zal je altijd met alle merken laptops houden, de hardware die erin zit moet namelijk meer gekoeld worden. Voor de rest kan je in de Pricewatch met behulp van filters naar de gewenste laptop zoeken.
Helaas wacht heel Europa (m.u.v. van UK en DE) op de release hiervan :'( Schijnen wel een hoop heatproblems te hebben.

• loki53221
wauw die Alienware ziet er bijna perfect uit voor mij, ik verwacht ook niet al me wensen te vervullen sinds ik zelf weet dat dit bijna onmogelijk is.

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Even een citaat uit het LAA beleid.
1. Een duidelijke titel, waarin je het soort systeem aangeeft
2. Antwoord in je openingspost op (zoveel mogelijk van) de volgende vragen:
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.
Je hebt de vragen netjes beantwoordt maar zoals vermeldt heb je zelf dus geen onderzoek gedaan.

• loki53221
ECP0WERS schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:23:
Even een citaat uit het LAA beleid.

[...]

Je hebt de vragen netjes beantwoordt maar zoals vermeldt heb je zelf dus geen onderzoek gedaan.
Bedankt ik zal openings post aanpassen. :P

• makra
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-11 22:55
Als ik mag vragen waarom koop je een laptop met zo'n budget en geen desktop pc?

Verwijderd

In de Pricewatch zie ik slechts 1 laptop van 14" staan met een 1060 en dat is exact die je zelf ook al gevonden had. Met 15" erbij zie je wat meer en goedkopers: categorie: Laptops

• loki53221
makra schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:37:
Als ik mag vragen waarom koop je een laptop met zo'n budget en geen desktop pc?
Tuurlijk mag je vragen :)

Ik game zelf niet zoveel uur achter elkaar op een dag. Misschien paar uur in het weekend, vind ik het zonde om dan een desktop de bouwen en een ultrabook te kopen voor werk. dacht waarom mix het niet in 1 is het voor mij ook handiger.

Ik twijfel nog wel hoor, een desktopje bouwen behoorde toch nog wel in me bucketlist :+
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:53:
In de Pricewatch zie ik slechts 1 laptop van 14" staan met een 1060 en dat is exact die je zelf ook al gevonden had. Met 15" erbij zie je wat meer en goedkopers: categorie: Laptops
Ik wacht het nog eventjes af haha het heeft niet zo een haast, en Black friday is in aantocht kijken of er wat leuks tussen zit :P

[ Voor 38% gewijzigd door loki53221 op 16-11-2016 14:51 ]

• makra
Voor die paar uurtjes is het zeker waard! (Ik spreek uit eigen ervaring.) Je kan ook je budget splitten in een €600 game pc, dan heb je al een goeie, en een €900 laptop (wat al overkill is voor office werk.)

Verwijderd

makra schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:54:
Voor die paar uurtjes is het zeker waard! (Ik spreek uit eigen ervaring.) Je kan ook je budget splitten in een €600 game pc, dan heb je al een goeie, en een €900 laptop (wat al overkill is voor office werk.)
Ja, splitten is volgens mij altijd goedkoper bij gelijkblijvende of betere prestaties. Een Asus ZenBook UX310UA-FC075T van 13.3" kost 699,- en bijvoorbeeld een 14" Yoga kost 799,-. Dan blijft er nogal wat over voor een desktop ja. En als je werk doet op je laptop blaast hij ook niet zo, want vaak draaien de fans toch continu.

Maar goed... je moet er wel weer een plekje voor vinden en het willen... :)

• makra
Precies, maar als ik jou was zou ik het splitten!

• loki53221
oeii jullie hebben nu wel aan het denken gezet, ik had net even een systeempje in elkaar gezet met 1060 desktop kom ik wel gauw aan een 1000 eu :s incl monitor

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:01
Niet splitten

Verwijderd

Maar een 13" schermpie, is dat niet veel te klein als enige computer? Dat lijkt me niets. Ben blij als ik achter mijn bureau kan gaan zitten met 27" scherm. :) Hangt wel mijn laptop aan, haha. Dus dat kan ook nog. :)

Deze pricewatch: Asus FX502VM-DM115T ziet er ook wel goed uit. Zit ook displayport op. En dan kan je nog een extern scherm erbij kopen van 300 euro.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2016 21:07 ]

• loki53221
Pagina: 1