Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zakelijke laptop advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-11 13:50
Hoi allen,

Wat ga je met je laptop doen?
Zakelijk gebruik (www.elseviernextens.nl programma's) /surfen mailen/ films kijken en streamen.

Wat is je budget?
Budget is rond de 1000-1200 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het is de bedoeling de laptop dagelijks mee te nemen naar klanten

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zelf heb op dit moment een XPS 13 van Dell op het oog.

Mijn voorwaarde voor een laptop zijn:

- Lichtgewicht
- Minstens een 128 SSD
- Minstens 8GB ram geheugen
- Een i5 processor
- Goede accu

Alvast bedankt voor het meedenken!

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
Bij je huidige eisen voldoet volgens mij iets als onderstaands ook.

pricewatch: Lenovo Ideapad 710S-13ISK 80SW0037MH

De batterijduur is het enige wat misschien wat op aan te merken is. Is 7-8 uur browsen voldoende voor je? (Komt uit een onafhankelijke review, dus pas op met vergelijken met wat Dell zelf zegt)

Heb je overigens misschien een link voor de specifieke XPS 13 die je zat te bekijken?

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Wat is zakelijk? Je noemt consumenten laptops.

Een paar euro buiten je budget, maar wel een hele mooie lichte laptop: pricewatch: Dell Latitude E7470-PRN22

De E7470 is een high-end zakelijke laptop van Dell, uitstekend geschikt voor veel meenemen. Deze versie heeft een Core i5, 8GB RAM, 256GB SSD en een Full HD scherm.

Tevens hebben dit soort modellen een TPM dat je in Windows 10 bitlocker aan kan zetten. Schijf encryptie kan handig zijn om je data te beschermen bij verlies of diefstal van je laptop.

De 12,5 inch versie is wel binnen je gestelde budget: pricewatch: Dell Latitude E7250-17783077

Zelfde specs als hierboven, maar dan in een 12,5 inch formfactor..

• wrstylo
Het maakt in principe niet uit of het daadwerkelijk de stempel zakelijke of consumenten laptop krijgt. Hij zal voornamelijk zakelijk gebruikt worden.

De link naar de Dell XPs 13: http://www.dell.com/nl/be...del_id=xps-13-9360-laptop

• wrstylo
lactaxative schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:12:
Bij je huidige eisen voldoet volgens mij iets als onderstaands ook.

pricewatch: Lenovo Ideapad 710S-13ISK 80SW0037MH

De batterijduur is het enige wat misschien wat op aan te merken is. Is 7-8 uur browsen voldoende voor je? (Komt uit een onafhankelijke review, dus pas op met vergelijken met wat Dell zelf zegt)

Heb je overigens misschien een link voor de specifieke XPS 13 die je zat te bekijken?
Ik lees vooral dat de bouwkwaliteit van de Lenovo niet meer zoals het is geweest en eigenlijk bagger is te noemen