Toon posts:

Whatsapp hangt vast op Iphone 4S

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele dagen hangt whatsapp op mijn iPhone 4S helemaal vast.
Bij openen zie ik alleen de whatsapp achtergrond zonder chats. Na een seconde of 10 sluit whatsapp zichzelf af.
In de openstaande apps is whatsapp zichtbaar en weer op te roepen, er is echter niks te bedienen. Ik zie dan de chats van enkele dagen geleden staan.

Hoe los ik dit op?
Indien mogelijk zonder whatsapp opnieuw te moeten installeren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Telefoon opnieuw opstarten?

Aan/uit + homeknop ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp werkt alleen nog maar vanaf IOS 7 & hoger. Dus mocht je daaronder zitten, stel ik voor dat je toch gaat updaten. Je kan maximaal tot 9.3.5 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:33
Telefoon herstarten. Als dat niet helpt telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Ik heb het ook gehad met een iPhone 4. Daar werkte whatsapp soms wel maar vaak niet. De telefoon was gewoon te traag om alles te laden. Chats verwijderen heeft mij toen geholpen maar uiteindelijk ben ik geüpgrade naar een iPhone 5 omdat het te traag werd.

Hoeveel ruimte heb je nog vrij op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 21:50

Speedmaster

Make my day...

Oproepen in openstaande apps, Weet even niet meer welke nog van toepassing is maar, vinger erop en vasthouden, vervolgens met kruisje sluiten of naar boven wegvegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb je WhatsApp geen backup laten maken dan? Dan kan je gewoon herinstalleren.

Kijk eens onder Instellingen - Privacy en dan Diagnose en Gebruik en dan nog een keer Diagnose en Gebruik. Kijk of onderin de lijst WhatsApp verschijnt. Tik op de meest recente en laat dan even weten wat er staat bij de exceptions. (Meestal de 3e paragraaf)

Bijvoorbeeld:
Exception Type: EXC_CRASH (SIGKILL)
Exception Codes: 0x0000000000000000, 0x0000000000000000
Exception Note: EXC_CORPSE_NOTIFY
Termination Reason: Namespace SPRINGBOARD, Code 0xdead10cc
Triggered by Thread: 0

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1