Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB
Vraag
Alle reacties
https://productforums.goo...opic/hangouts/H4yMQtGtq6c doet het met Hangouts en TeamViewer. Maar met wat andere hits van Google moet je er ook wel mee komen denk ik zo.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik wil graag van tablet naar tablet bellen, dit is geen doen met TeamViewer. Uiteraard heb ik op google gezocht, maar helaas de hits welke je krijgt refereren allemaal naar een mogelijkheid waarbij je een desktop versie gebruikt en niet een tablet app.
Ik zoek dus een mogelijkheid om een videogesprek vanaf een ipad met een andere tablet (android of ios) op te zetten, waarbij de gebelde tablet het gesprek automatisch beantwoord.
Ik zoek dus een mogelijkheid om een videogesprek vanaf een ipad met een andere tablet (android of ios) op te zetten, waarbij de gebelde tablet het gesprek automatisch beantwoord.
Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB
Hoewel het een duurdere tablet oplevert, zou een tablet met Windows 10 (x86) icm Skype client en een AutoIT scriptje (of iets als een macro recorder) voldoen. (meen te herinneren dat Skype Auto-answer heeft.)
Dan heb je alle mogelijkheden zoals je die op een desktop ook hebt, alleen is je tablet dus wel duurder.
Ik heb geen Android toestel dus kan deze tip ook niet controleren:
http://ccm.net/faq/35527-...nswer-calls-automatically
Dan heb je alle mogelijkheden zoals je die op een desktop ook hebt, alleen is je tablet dus wel duurder.
Ik heb geen Android toestel dus kan deze tip ook niet controleren:
http://ccm.net/faq/35527-...nswer-calls-automatically
Eric, vreemd, want een van de hits die ik krijg met Google heeft het zelfs nog over Tasker en doet dus helemaal niets met scherm overnemen oid.
Ik was hier ook naar op zoek en Skype heeft deze optie in ieder geval in zijn Android app op een tablet.
Ik ben er inderdaad inmiddels achter dat de optie op de Android app wel zit (en niet in de ios app). Helaas heb ik nog geen android device (tablet) tot mijn beschikking gehad om het uit te testen.
Ook wij zijn op zoek naar een app die automatisch opneemt bij videobellen, helaas nog zonder praktisch resultaat.
Op een android telefoon heeft Skype inderdaad deze functie, maar die neemt automatisch op met alleen audio en geen video. Plus dat audio niet over de speaker gaat.
We zijn op zoek naar een praktische oplossing voor onze demente vader, waarbij wij met beeld en geluid en zonder handelingen van de ontvanger kunnen praten tegen hem.
Iemand nog iets kunnen vinden of andere tips?
Op een android telefoon heeft Skype inderdaad deze functie, maar die neemt automatisch op met alleen audio en geen video. Plus dat audio niet over de speaker gaat.
We zijn op zoek naar een praktische oplossing voor onze demente vader, waarbij wij met beeld en geluid en zonder handelingen van de ontvanger kunnen praten tegen hem.
Iemand nog iets kunnen vinden of andere tips?
@mkw0679 Heb je inmiddels een manier hiervoor gevonden? Ik ben ook nog steeds op zoek.
Nog steeds niks kunnen vinden of iets wat op een oplossing lijkt....
wellicht zijn er alternatieven of workarounds inmiddels beschikbaar om audio en video automatisch te kunnen opzetten met een dementerende vader, anyone else?
wellicht zijn er alternatieven of workarounds inmiddels beschikbaar om audio en video automatisch te kunnen opzetten met een dementerende vader, anyone else?
Wat denk je van een Bluetooth draadloos headset?
Oma kan op een knopje drukken om het te antwoorden.
Oma kan op een knopje drukken om het te antwoorden.
Het probleem zal na 2 jaar vast opgelost zijn maar @Eric-B heeft dat niet hier vermeld.
@m.selek, fijn dat je wilt bijdragen, maar dit is niet de bedoeling. Oude topics moet je laten rusten. Deze gaat dus op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.