Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Oh, dat wordt flink voor AMD stemmen 
Je kan niet èn 2 èn 3 kiezen
Je kan niet èn 2 èn 3 kiezen
ik ook net flink voor AMD gestemt, maar wel eerlijk ingevuld hoor 
AMD is gewoon betere price en performance.
intel betrouwbaarder
intel betrouwbaarder
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Let's GO AMD !!!!!!!!!!!!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Heb eerlijk en onpartijdig ingevuld.
En toch wint AMD het
En toch wint AMD het
done, enigszinds pro-intel in gevuld
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Als ik veel geld zou hebben zou ik zeker voor de PIV gaan, vooral vanwege het imago en het future-prufe zijn van de PIV. Maar dat is niet realistisch dus is AMD de winnaar (maar niet met een idioot grote marge)
Had 'm van de week al ingevuld
Ben wel benieuwd wat de meesten hebben geantwoord op de vraag of je liever een 1GHz P!!! of 1GHz Athlon bak koopt voor nagenoeg dezelfde prijs, met voorts dezelfde specs (ik P!!!)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Euh ja, dat heb ik ook wel eens geroepen inderdaad.Op vrijdag 29 juni 2001 23:30 schreef Bamibal het volgende:
ik ook net flink voor AMD gestemt, maar wel eerlijk ingevuld hoor
intel betrouwbaarder
Maar daar wil ik nog wel eens uitgebreid met je over discussieren nu ik zelf een AMD systeem heb.
Anyway, ik heb de survey ook even ingevuld.
Verwijderd
Nou, de enigste reden waarom ik nu voor een AMD ipv PIV zou gaan is het geheugen, als de PIV DDR gaat ondersteunen en ik ga voor een nieuwe pc dan wordt het waarschijnlijk een PIV.
Dan zal ik toch eerst wat betere prestaties onder ogen moeten krijgen van de P4.
iedereen tweakers gelezen? deze survey is dus niet eerlijk, de url weet ik niet meer, maar amd kan niet winnen ofzo...
kheb ongeveer gelijk gestemd. Bij vergelijking van procs won intel ut net.
bij de 2 bakken won amd ut.
en heb nog even een goed woordje gedaan voor de duron, die in dezelfde prijsklasse zit als celeron, maar wel stukken sneller is.
Voor de rest een goed woordje gedaan voor PIV. die sinds de laatste prijsdalingen toch een stuk goedkoper zijn geworden, en als er veel software voor geschreven gaat worden, een zeer krachtige proc zal blijken. (gericht op de toekomst dus)
bij de 2 bakken won amd ut.
en heb nog even een goed woordje gedaan voor de duron, die in dezelfde prijsklasse zit als celeron, maar wel stukken sneller is.
Voor de rest een goed woordje gedaan voor PIV. die sinds de laatste prijsdalingen toch een stuk goedkoper zijn geworden, en als er veel software voor geschreven gaat worden, een zeer krachtige proc zal blijken. (gericht op de toekomst dus)
Verwijderd
Ik heb zo objectief mogelijk hun survey ingevuld. AMD kwam er redelijk goed uit. Mede omdat Dell precies de juist vragen stelde..
Intel wint het op reliability. AMD wint het op speed en performance.
De Pentium IV zou ik het minst snel kopen met als reden: Too expensive for its power.
En als laatste advies gaf ik Dell:
Give the people a choice in processor and chipsets. (Lees: Athlon en VIA, SIS of Ali chipsets)
Intel wint het op reliability. AMD wint het op speed en performance.
De Pentium IV zou ik het minst snel kopen met als reden: Too expensive for its power.
En als laatste advies gaf ik Dell:
Give the people a choice in processor and chipsets. (Lees: Athlon en VIA, SIS of Ali chipsets)
Verwijderd
Jongens, d'r is toch maar een processor...
gestemd op.....Intel
ps. lekker piepen met deze warmte AMDers?
gestemd op.....Intel
Verwijderd
Done, Pro Amd.
Is there something that other pc manufacturers offer that you would like to see dell offer to? (of zoiets)
Amd based systems
Is there something that other pc manufacturers offer that you would like to see dell offer to? (of zoiets)
Amd based systems
Verwijderd
Niks aan het handje bij mij.....Op zaterdag 30 juni 2001 14:08 schreef wizzardrobbie het volgende:
gestemd op.....Intel
AMD AThlon 1333@1605MHz
En bij jou????
see benchmarkOp zaterdag 30 juni 2001 14:08 schreef wizzardrobbie het volgende:
gestemd op.....Intel
AMD dus
nog maar te zwijgen over het formaat van de geldbuidel
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
zaterdag 30 juni 2001 15:53
dat was de laatste post.....
beetje nutteloos om te replyen op een post van 1 maand oud.
dat was de laatste post.....
beetje nutteloos om te replyen op een post van 1 maand oud.
Bier, Whiskey en Metal!!
Hmm.. Ik snap het niet helemaal..
De helft van de users in dit forum moet niks hebben van Dell-systemen, maar ze moeten wel AMD gaan gebruiken??
Voor die kantoor-pctjes boeit het me geen ene ruk wat voor proc er in het ding zit, zolang het maar stabiel draait!
De helft van de users in dit forum moet niks hebben van Dell-systemen, maar ze moeten wel AMD gaan gebruiken??
Voor die kantoor-pctjes boeit het me geen ene ruk wat voor proc er in het ding zit, zolang het maar stabiel draait!
Dat lijkt me beter dan topics op nieuw te openen zo als mensen vaak doen.
Je hebt in dit geval wel een beetje gelijk, maar ja ik blijf een fan van de search option.
zoeken roels
Je hebt in dit geval wel een beetje gelijk, maar ja ik blijf een fan van de search option.
zoeken roels
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
Q: "6. Is there something another PC manufacturer offers that you would like to see Dell offer?"
A: "Style"
A: "Style"
Dat kan zowel de P4 als de AMD..Op donderdag 06 september 2001 12:29 schreef neudeboules het volgende:
[..]
hohoh, en wat als er veel mee gerekend moet worden?
En anders zetten ze er maar een dikke sun ofzo neer..
Pagina: 1