Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Vraag
Beste antwoord (via Anonymoussaurus op 14-11-2016 12:41)
Dat kan van alles zijn; nieuwe of gewijzigde beoordelingen op een productreview, (tijdelijk) offline halen van content, wijzigingen van koppelingen, wijziging van content zelf, etc. Het is voor ons ook praktisch onmogelijk om dat precies uit te zoeken aangezien er zoveel mee gemoeid is. En hoe de berekening precies in elkaar zit geven we ook niet prijsAnonymoussaurus schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:22:
[...]
Hoe kan het dan dat ik gisteravond nog 1000 had?
Je zult er dus mee moeten leren leven. Waarschijnlijk komt de badge vanzelf wel weer terug naarmate er meer content over komt en jij daarbij betrokken blijft
Intentionally left blank
Alle reacties
Als ik vandaag kijk dan heb je in totaal 704 karmapunten voor dat onderwerp, en dus te 'weinig' voor een badge. Karma kan nu eenmaal fluctueren, zeker bij nieuwere content...
Intentionally left blank
Hoe kan het dan dat ik gisteravond nog 1000 had?crisp schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:10:
Als ik vandaag kijk dan heb je in totaal 704 karmapunten voor dat onderwerp, en dus te 'weinig' voor een badge. Karma kan nu eenmaal fluctueren, zeker bij nieuwere content...
Dat kan van alles zijn; nieuwe of gewijzigde beoordelingen op een productreview, (tijdelijk) offline halen van content, wijzigingen van koppelingen, wijziging van content zelf, etc. Het is voor ons ook praktisch onmogelijk om dat precies uit te zoeken aangezien er zoveel mee gemoeid is. En hoe de berekening precies in elkaar zit geven we ook niet prijsAnonymoussaurus schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:22:
[...]
Hoe kan het dan dat ik gisteravond nog 1000 had?
Je zult er dus mee moeten leren leven. Waarschijnlijk komt de badge vanzelf wel weer terug naarmate er meer content over komt en jij daarbij betrokken blijft
Intentionally left blank
Hmm oke. Beetje oppervlakkig qua wat het allemaal kan zijn, maar dat maakt niet veel uit.crisp schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:26:
Dat kan van alles zijn; nieuwe of gewijzigde beoordelingen op een productreview, (tijdelijk) offline halen van content, wijzigingen van koppelingen, wijziging van content zelf, etc. Het is voor ons ook praktisch onmogelijk om dat precies uit te zoeken aangezien er zoveel mee gemoeid is. En hoe de berekening precies in elkaar zit geven we ook niet prijs
Het is niet zo erg als je denkt hoor. Misschien komt het over als dat ik er nachten over wakker lig, maar ik was ik gewoon nieuwsgierig wat dat veroorzaakte, meer niet