Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Led/Laser printer, voor zowel zakelijk als privé gebruik
Wat is je budget?
Laten we het houden op max 700€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, al lees ik heel veel goeds over Oki?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel nog een Pixma printer, maar ik ben het moe dat de inkt uitdroogt in periodes dat ik hem minder gebruik, en dat hij te traag is in periodes dat ik hem veel gebruik.
Af en toe echter heb ik wel nog de fotokwaliteit nodig die hij op fotopapier tovert.
Ik zoek dus een goede multi functional (printen, scannen, kopieren) met WIFI, die ADF heeft, dubbelzijdig scannen/printen EN ook mooie kleurenprints kan geven.
Ik zoek een?
Led/Laser printer, voor zowel zakelijk als privé gebruik
Wat is je budget?
Laten we het houden op max 700€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, al lees ik heel veel goeds over Oki?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel nog een Pixma printer, maar ik ben het moe dat de inkt uitdroogt in periodes dat ik hem minder gebruik, en dat hij te traag is in periodes dat ik hem veel gebruik.
Af en toe echter heb ik wel nog de fotokwaliteit nodig die hij op fotopapier tovert.
Ik zoek dus een goede multi functional (printen, scannen, kopieren) met WIFI, die ADF heeft, dubbelzijdig scannen/printen EN ook mooie kleurenprints kan geven.
Never ever financial advice...