Geld verdienen met CS:GO

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 704006

Topicstarter
Mijn vraag:
Kan je echt geld verdienen met CS:GO en hoe moet dat precies?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Gewoon een computer waarop ik CS:GO speel etc

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb eigenlijk al bijna alle video's op YT al bekeken over dit onderwerp maar ik snap er helemaal niets van, op andere forums heb ik ook al gekeken maar ben niet echt informatie rijker geworden.

Beste antwoord (via Anoniem: 704006 op 14-11-2016 10:05)

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
In game skins traden heeft mij een nieuwe pc opgeleverd. Ben ooit begonnen met een skin van rond de €10,- en uiteindelijk verkocht ik alles wat ik bij elkaar had getrade voor zo'n €1000,- aan waarde.

Je moet weten wat je doet, de markt kennen, tijd er in steken (gaat best wat tijd in zitten). Voor mij was het meer een hobby om uit te zoeken of het kon en hoe ver je kunt komen. Ik had wel door kunnen gaan maar koste me best wat van mijn tijd dus ben ik er maar mee gestopt (je kunt beter een bijbaantje nemen, levert meer op). Daarnaast weet ik niet hoe het traden tegenwoordig is met de restricties die steam een tijd terug heeft ingevoerd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Optie 1: lees de trader discussies op Steam.

Optie 2: speel de sterren van de hemel en doe mee aan betaalde tournooien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:30

Rannasha

Does not compute.

Twee manieren om geld te verdienen met CS:GO (en diverse andere games): E-sports en streaming.

Via de e-sports route ben je (semi-)professioneel bezig. Trainen in een team, deelnemen aan grote toernooien, enz... Geld krijg je via prijzengeld, sponsor-deals en eventueel een salaris van een team. Wat moet je hier voor doen? Vooral ontzettend goed zijn en veel spelen. Er zijn heel veel CS:GO spelers, en slechts een zeer klein aantal die noemenswaardige hoeveelheden geld binnen halen op deze manier. Flink talent en veel tijd om te spelen zijn vereist.

Streamen betekent dat je tijdens het spelen beeld en geluid uitzendt naar het internet, waar geinteresseerde mensen kunnen kijken. Inkomsten komen uit advertenties die je draait tijdens de stream, mensen die zich op jouw kanaal abboneren of sponsor-deals waar je een logo van een bedrijf in je stream bakt. Om dit succesvol te maken moet je mensen een reden geven om naar jouw stream te kijken/luisteren. Dat kan door simpelweg heel goed te zijn, of een hele interessante persoonlijkheid te hebben, maar vaak heb je een combinatie van de twee nodig om echt een groot publiek te pakken. Daarnaast heb je voor een goede stream vaak serieuze hardware nodig die de beelden snel en op hoge kwaliteit kan encoden en een degelijke microfoon om stemgeluid goed op te nemen.

Tot slot is er een derde optie die ik bewust als laatste noem omdat het feitelijk weinig met het spelen van het spel te maken heeft: het handelen in items. Goedkoop kopen, duurder verkopen. Je kunt her en der wel discussies vinden over wat handige methodes zijn, maar er zijn geen gouden tips die altijd werken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 15:06
Rannasha schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:08:
Twee manieren om geld te verdienen met CS:GO (en diverse andere games): E-sports en streaming.
Drie dus.
In-game items, plugins of maps ontwerpen in Steam Workshop of farmen, en verkopen, is voor de meeste het meest haalbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 14-11-2016 09:20 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
In game skins traden heeft mij een nieuwe pc opgeleverd. Ben ooit begonnen met een skin van rond de €10,- en uiteindelijk verkocht ik alles wat ik bij elkaar had getrade voor zo'n €1000,- aan waarde.

Je moet weten wat je doet, de markt kennen, tijd er in steken (gaat best wat tijd in zitten). Voor mij was het meer een hobby om uit te zoeken of het kon en hoe ver je kunt komen. Ik had wel door kunnen gaan maar koste me best wat van mijn tijd dus ben ik er maar mee gestopt (je kunt beter een bijbaantje nemen, levert meer op). Daarnaast weet ik niet hoe het traden tegenwoordig is met de restricties die steam een tijd terug heeft ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klitse schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:26:

Dat wil ik nou ook, geweldig lijkt me dat!!!!!!! En op welke websites doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rannasha schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:08:

Via de e-sports route ben je (semi-)professioneel bezig. Trainen in een team, deelnemen aan grote toernooien, enz... Geld krijg je via prijzengeld, sponsor-deals en eventueel een salaris van een team. Wat moet je hier voor doen? Vooral ontzettend goed zijn en veel spelen. Er zijn heel veel CS:GO spelers, en slechts een zeer klein aantal die noemenswaardige hoeveelheden geld binnen halen op deze manier. Flink talent en veel tijd om te spelen zijn vereist.

Streamen betekent dat je tijdens het spelen beeld en geluid uitzendt naar het internet, waar geinteresseerde mensen kunnen kijken. Inkomsten komen uit advertenties die je draait tijdens de stream, mensen die zich op jouw kanaal abboneren of sponsor-deals waar je een logo van een bedrijf in je stream bakt. Om dit succesvol te maken moet je mensen een reden geven om naar jouw stream te kijken/luisteren. Dat kan door simpelweg heel goed te zijn, of een hele interessante persoonlijkheid te hebben, maar vaak heb je een combinatie van de twee nodig om echt een groot publiek te pakken. Daarnaast heb je voor een goede stream vaak serieuze hardware nodig die de beelden snel en op hoge kwaliteit kan encoden en een degelijke microfoon om stemgeluid goed op te nemen.

Tot slot is er een derde optie die ik bewust als laatste noem omdat het feitelijk weinig met het spelen van het spel te maken heeft: het handelen in items. Goedkoop kopen, duurder verkopen. Je kunt her en der wel discussies vinden over wat handige methodes zijn, maar er zijn geen gouden tips die altijd werken.
toon volledige bericht
HOLY dat zijn veel mogelijkheden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 704006 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:04:
[...]

Dat wil ik nou ook, geweldig lijkt me dat!!!!!!! En op welke websites doe je dat dan?
csgolounge.com was voor mij de beste site in het begin. Zolang het nog lage bedragen(skins) zijn dan is dit de ideale site. Post hier trades op, probeer daarbij bij elke trade winst te maken. Trade je meerdere skins voor 1 skin dan is het ook prima om gelijk te blijven maar andersom moet je winst maken. Uiteindelijk als je op skins komt die veel waard zijn (>50 keys) dan kun je de switch maken naar Reddit.
Zorg dat je de markt goed kent, weet wat populaire items zijn en wat de prijzen zijn. Daarvoor was deze site erg handig: https://csgo.steamanalyst.com/
Zo was in de tijd dat ik dit nog deed (anderhalf jaar terug) de AWP Asiimov zeer populair in het wat lagere circuit en de karambit doppler Phase 2 erg populair in het hogere circuit.

Paar tips:
  • Trade nooit iets waarvan je de waarde niet zeker weet (weet je het niet, zoek het dan uit of laat het gaan).
  • Zoek uit wat de meest populaire items zijn.
  • Als je knifes of case hardened weapons gaat traden, zorg dat je de patterns kent
  • Bij duurdere skins, let op float value en looks
  • Als je het ooit wilt laten uitbetalen, zoek iemand met een zeer uitgebreide reputatie. Je krijgt dan niet de hoofdprijs maar hebt wel de meeste zekerheid. Ik wou het risico in elk geval niet lopen voor 50 euro extra.
  • Reken je niet rijk. Het kost veel tijd en je moet er goed in zijn (markt kennen is key). Ik heb heel veel mensen gesproken die hetzelfde wouden doen als ik. Al deze mensen zijn gestrand omdat ze of de markt niet goed genoeg kenden, of de tijd er niet in wouden steken. Je wordt niet slapend rijk, zoals gezegd, een krantenwijk levert meer per uur op.
DISCLAIMER
Ik trade al anderhalf jaar niet meer en weet niet of de genoemde websites nog steeds actueel zijn of dat er uberhaupt dingen in csgo trading veranderd zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Klitse op 14-11-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klitse schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:46:
[...]

csgolounge.com was voor mij de beste site in het begin. Zolang het nog lage bedragen(skins) zijn dan is dit de ideale site. Post hier trades op, probeer daarbij bij elke trade winst te maken. Trade je meerdere skins voor 1 skin dan is het ook prima om gelijk te blijven maar andersom moet je winst maken. Uiteindelijk als je op skins komt die veel waard zijn (>50 keys) dan kun je de switch maken naar Reddit.
Zorg dat je de markt goed kent, weet wat populaire items zijn en wat de prijzen zijn. Daarvoor was deze site erg handig: https://csgo.steamanalyst.com/
Zo was in de tijd dat ik dit nog deed (anderhalf jaar terug) de AWP Asiimov zeer populair in het wat lagere circuit en de karambit doppler Phase 2 erg populair in het hogere circuit.

Paar tips:
  • Trade nooit iets waarvan je de waarde niet zeker weet (weet je het niet, zoek het dan uit of laat het gaan).
  • Zoek uit wat de meest populaire items zijn.
  • Als je knifes of case hardened weapons gaat traden, zorg dat je de patterns kent
  • Bij duurdere skins, let op float value en looks
  • Als je het ooit wilt laten uitbetalen, zoek iemand met een zeer uitgebreide reputatie. Je krijgt dan niet de hoofdprijs maar hebt wel de meeste zekerheid. Ik wou het risico in elk geval niet lopen voor 50 euro extra.
  • Reken je niet rijk. Het kost veel tijd en je moet er goed in zijn (markt kennen is key). Ik heb heel veel mensen gesproken die hetzelfde wouden doen als ik. Al deze mensen zijn gestrand omdat ze of de markt niet goed genoeg kenden, of de tijd er niet in wouden steken. Je wordt niet slapend rijk, zoals gezegd, een krantenwijk levert meer per uur op.
DISCLAIMER
Ik trade al anderhalf jaar niet meer en weet niet of de genoemde websites nog steeds actueel zijn of dat er uberhaupt dingen in csgo trading veranderd zijn.
toon volledige bericht
Dus als ik het goed begrijp moet je ook een beetje geluk hebben? Het is wel ingewikkeld hoor! Maar kan ik ook bijvoorbeeld knifes ook krijgen door de game te spelen of moet je die opkopen en dan weer verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 704006 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:32:
[...]

Dus als ik het goed begrijp moet je ook een beetje geluk hebben? Het is wel ingewikkeld hoor! Maar kan ik ook bijvoorbeeld knifes ook krijgen door de game te spelen of moet je die opkopen en dan weer verkopen?
Natuurlijk zit er een beetje geluk bij. Je kunt knives alleen krijgen door ze te verhandelen met anderen of door ze te kopen of door enorm veel mazzel te hebben bij het openen van een case. Maar daar moet je dan weer een key voor kopen. Uiteindelijk is het openen van cases iets waar je op de lange termijn alleen maar verlies mee leid (en in 99,99% van de gevallen op de korte termijn ook tenzij je direct ENORM veel mazzel hebt).

No offence maar je klinkt precies als al die andere mensen die ik heb gesproken en die ook zeiden: "wat jij doet, dat ga ik ook doen. Dat lukt me wel..." om vervolgens na 2 weken er weer mee te kappen omdat het ze niet lukt of niet snel genoeg gaat.
Maar goed, probeer het maar gewoon, maar steek er niet meer geld in dan een tientje. Lukt het daarmee niet, dan lukt het ook niet met 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klitse schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:37:
[...]

Natuurlijk zit er een beetje geluk bij. Je kunt knives alleen krijgen door ze te verhandelen met anderen of door ze te kopen of door enorm veel mazzel te hebben bij het openen van een case. Maar daar moet je dan weer een key voor kopen. Uiteindelijk is het openen van cases iets waar je op de lange termijn alleen maar verlies mee leid (en in 99,99% van de gevallen op de korte termijn ook tenzij je direct ENORM veel mazzel hebt).

No offence maar je klinkt precies als al die andere mensen die ik heb gesproken en die ook zeiden: "wat jij doet, dat ga ik ook doen. Dat lukt me wel..." om vervolgens na 2 weken er weer mee te kappen omdat het ze niet lukt of niet snel genoeg gaat.
Maar goed, probeer het maar gewoon, maar steek er niet meer geld in dan een tientje. Lukt het daarmee niet, dan lukt het ook niet met 100 euro.
Oke dankjewel voor je informatie! Ik ga het proberen, is het goed als ik je nog een keer contact voor advies? Misschien op Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 704006 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:41:
[...]

Oke dankjewel voor je informatie! Ik ga het proberen, is het goed als ik je nog een keer contact voor advies? Misschien op Steam?
Je kunt altijd hier op het forum posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 22:21
Betten op csgo is ook een optie. Traden gaat je zeer lang duren en is wat mij betreft niet efficiënt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 08:09
Ik weet niet hoe oud je bent, maar een bijbaantje verdient denk ik toch wel wat sneller dan Skins traden.. Er gaat echt enorm veel tijd in zitten (maat van mij heeft dit een tijdje gedaan maar is er toen maar mee gestopt aangezien de tijd/geld verhouding gewoon nergens op sloegen).

Voor de hobby is het wel leuk (als je into dit soort dingen bent), maar voor het geld is het bijna niet te doen, tenzij je zelf natuurlijk al redelijk wat geld hebt om in skins te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-05 00:25
IAmNice schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:04:
Betten op csgo is ook een optie. Traden gaat je zeer lang duren en is wat mij betreft niet efficiënt.
Gokken hangt nog meer af van geluk dan traden. Bovendien staat Valve het niet toe, zoals ze verduidelijkten na het schandaal met Syndicate en TmarTn. En sindsdien zijn veel gokwebsites uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Laatst online: 06-05 22:21
Wee Man schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:26:
[...]

Gokken hangt nog meer af van geluk dan traden. Bovendien staat Valve het niet toe, zoals ze verduidelijkten na het schandaal met Syndicate en TmarTn. En sindsdien zijn veel gokwebsites uit de lucht.
Dat is niet bedoeld voor betten. Je kan op zat sites betten zonder skins. Echt geld is er ook nog. Dat is gewoon legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klitse schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:48:
[...]

Je kunt altijd hier op het forum posten.
Maar even samengevat wat is nou precies de beste site om het te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 704006 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:49:
[...]

Toen ik het nog deed:

Laag bedrag skins: csgolounge.com
hogere bedragen skins: reddit

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 14-11-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Anoniem: 704006 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:49:
[...]

/r/globaloffensivetrade

Are you a one or a zero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 826941

Klitse schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:26:

Hoe heb je dat steam geld van je account afgekregen?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wesley17 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:04:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar een bijbaantje verdient denk ik toch wel wat sneller dan Skins traden.. Er gaat echt enorm veel tijd in zitten (maat van mij heeft dit een tijdje gedaan maar is er toen maar mee gestopt aangezien de tijd/geld verhouding gewoon nergens op sloegen).

Voor de hobby is het wel leuk (als je into dit soort dingen bent), maar voor het geld is het bijna niet te doen, tenzij je zelf natuurlijk al redelijk wat geld hebt om in skins te proppen.
Er gaat inderdaad veel tijd in zitten, als je dit leuk vind om te doen en er een kleine kost mee wil verdienen is dit wel ideaal..
Een bijbaan verdient daar in tegen wel meer (ligt aan wat voor werk en hoe oud je bent), maar met een beetje geluk kan je hier genoeg mee maken..
Plus het feit dat een bijbaan niet altijd even leuk is :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 826941 schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:25:
[...]

Hoe heb je dat steam geld van je account afgekregen?..
Alles uiteindelijk geruild voor keys en die keys aan een keyopkoper verkocht voor iets van €1,85 per key op paypal. Risico wat je dus loopt is dat je eerst je key's moet sturen en je daarna pas geld krijgt. Vandaar ook de tip om dit alleen te doen met iemand die al een money reputation heeft in de scene van enkele jaren. Blijft een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klitse schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:35:
[...]

Alles uiteindelijk geruild voor keys en die keys aan een keyopkoper verkocht voor iets van €1,85 per key op paypal. Risico wat je dus loopt is dat je eerst je key's moet sturen en je daarna pas geld krijgt. Vandaar ook de tip om dit alleen te doen met iemand die al een money reputation heeft in de scene van enkele jaren. Blijft een gok.
Je gebruikte csgolounge? of een soort gelijke site?
Ik heb niet zoveel vertrouwen in mensen.. Ook niet als je veel reputation hebben, maar mij niet gezien in het wereldje van skin trading, heb ik helemaal geen geduld voor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 826941 schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:37:
[...]

Je gebruikte csgolounge? of een soort gelijke site?
Ik heb niet zoveel vertrouwen in mensen.. Ook niet als je veel reputation hebben, maar mij niet gezien in het wereldje van skin trading, heb ik helemaal geen geduld voor haha
Voor het verkopen heb ik via een steamfriend iemand geregeld met een goeie reputatie. Zou ik niet via csgolounge opscharrelen, te veel oplichterse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Volgens mij moet je het of als geld verdienen zien en dan is het echt een baan die lang niet altijd even leuk is. Dan is het dus niet leuk geld verdienen met een spelletje, maar ook een hoop klussen moeten doen waar je misschien helemaal geen zin in hebt. Of je moet het zien als een hobby en dan verdien je waarschijnlijk een stuk minder, maar doe je het vooral voor je plezier.

In beide gevallen geldt dat je beter een normaal baantje kan zoeken. Dat is veel zekerder en levert in vrijwel alle gevallen ook veel meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klitse schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:50:
[...]

Voor het verkopen heb ik via een steamfriend iemand geregeld met een goeie reputatie. Zou ik niet via csgolounge opscharrelen, te veel oplichterse.
Daarom, die kant van CSGO is meestal niet te vertrouwen..
Ook het trade system van steam is nog al onbetrouwbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:59

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het is leuk dat het sommigen gelukt is, maar deze business is op zijn minst grijs en eigenlijk gewoon zwart, lees: illegaal. ;)

Vergis je niet in de nuances die klitse en anderen hierboven aankaarten. Het is echt geen easy money en je opbrengst per uur zal in de meeste gevallen zwaar onder minimumloon liggen..

Beste kans om met games geld te verdienen, is streamen op Twitch en highlights op YouTube zetten.

De hoogste kans van slagen heeft een krantenwijk of soortgelijk baantje :p

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Anoniem: 826941 schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:13:
[...]

Daarom, die kant van CSGO is meestal niet te vertrouwen..
Ook het trade system van steam is nog al onbetrouwbaar
Het is betrouwbaar, alleen de end user moet gewoon zijn hersens blijven gebruiken en niet in die gladde praatjes van oplichters intrappen.

Are you a one or a zero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-01 22:54
Ik ben inmiddels +/- een jaar geleden gestopt met traden, zoals andere al aangeven mede door dat er te veel tijd in gaat zitten en je eerst door een massa mensen heen moet waar je niks aan hebt. (Scammers, mensen die veel te weinig bieden, etc). Daarnaast was ik eigenlijk meer bezig om winst te maken dan dat ik het spel speelde, later toen ik stopte met actief traden ben ik door gegaan in match betting, iets wat veel lucratiever is/was. Maar dat is iets wat ik nooit iemand zal aanraden, zeker niet als je erin moet stappen met eigen geld. Ik kon veel winnen en verliezen, mede omdat ik al dikke inventory had opgebouwd van het traden en er ooit mee ben begonnen door een mes te kopen van 35euro (die ik tevens voor het dubbele verkocht had, dit is ook gelijk het begin van mijn trading career :*))

Ben nu bezig met het laatste restje aan items te verkopen via opskins.com (tevens goeie tip als je net begint en goedkoper items op de kop wilt tikken dan bijvoorbeeld items kopen van steam market) en dan vind ik het allemaal wel weer leuk geweest. d:)b Momenteel staat de opskins counter op 4000$+.

Met het hele betting fiasco van niet zo lang terug zijn veel dure items (de items waar je over het algemeen de beste profit op kan maken....in de zin van het is makkelijker om 10 keys van een 200 key item af te lullen dan 1 key van een lage waarde item). Uiteraard blijft dit vandaag de dag nog steeds mogelijk. Alleen is het veel moeilijker om een nieuwe koper te vinden dan voorheen, die wel de hoofdprijs wilt betalen en jij dus een paar key winst maakt.

Ik vind persoonlijk de moeite niet waard om nu te starten, tenzij je al een eigen kapitaal hebt om mee te starten. Waarom? Simpelweg, omdat inmiddels zoveel mensen proberen te traden voor winst, dat niemand met lage waarde items zijn items weg wilt doen voor onder de prijs, want dan kan je het net zo goed op de market plaatsen. M.a.w. the road from 1$ to knife is niet zo makkelijk meer als lange tijd terug.

Als je na alle verhalen toch van plan bent om te starten, lees je aub in de mogelijke scams. Zou jammer zijn als je je geld daardoor kwijt raakt.
Op opskins.com kan je skins goedkoper kopen met echt geld dan op de steammarket zelf, wil je dus bijvoorbeeld een x aantal keys kopen om mee te traden, ben je hier goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben er van overtuigd om het niet te gaan doen puur omdat het te veel risico's met zich mee brengt. Dus bedankt voor de informatie allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 704006 schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:35:
Nou bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben er van overtuigd om het niet te gaan doen puur omdat het te veel risico's met zich mee brengt. Dus bedankt voor de informatie allemaal
Lijkt mij een prima beslissing. Ga gewoon lekker de game spelen. (Veel) Geld verdienen met een game is maar voor weinig mensen weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iTeV schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:46:
[...]

Het is betrouwbaar, alleen de end user moet gewoon zijn hersens blijven gebruiken en niet in die gladde praatjes van oplichters intrappen.
Ja, maar ja kan dat altijd? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 704006 schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:35:
Goede beslissing, je kan net zo goed een keer een case openen en hopen op geluk..
Dan kan je die een keer voor winst (proberen) te verkopen zodat je een beetje steam geld maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 826941 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:01:
[...]

Goede beslissing, je kan net zo goed een keer een case openen en hopen op geluk..
Dan kan je die een keer voor winst (proberen) te verkopen zodat je een beetje steam geld maakt ;)
Dat vind ik nogal slecht advies. Om een key uit een case te halen moet je echt enorm veel geluk hebben. De kans is iets van 0,5%. Probleem hier is dat sommige mensen (zeker jongeren) hier gevoelig voor zijn en al gauw meerdere cases openen. Steeds 1 key kopen lijkt niet veel te kosten maar als je achteraf merkt dat je 20 cases hebt geopend dan ben je toch 50 euro kwijt.

Lijkt een beetje op loterijen, maar het gelukkige verschil is dat de loterij maar 1 trekking per week/maand heeft en je met cases zelf het aantal trekkingen kunt bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klitse schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:54:
[...]

Dat vind ik nogal slecht advies. Om een key uit een case te halen moet je echt enorm veel geluk hebben. De kans is iets van 0,5%. Probleem hier is dat sommige mensen (zeker jongeren) hier gevoelig voor zijn en al gauw meerdere cases openen. Steeds 1 key kopen lijkt niet veel te kosten maar als je achteraf merkt dat je 20 cases hebt geopend dan ben je toch 50 euro kwijt.

Lijkt een beetje op loterijen, maar het gelukkige verschil is dat de loterij maar 1 trekking per week/maand heeft en je met cases zelf het aantal trekkingen kunt bepalen.
Klopt, geef ik je gelijk in.
Keys kopen is niet slim, er zijn mensen die er veel geld in steken en niks krijgen, maar je moet toch ergens beginnen met geld maken als je dat wilt via CSGO, met een skin van 0.15 cent gaat niet lukken
Je mag dan al hopen dat je een goeie skin krijgt in een kist wil je een goeie start maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 826941 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:33:
[...]

Klopt, geef ik je gelijk in.
Keys kopen is niet slim, er zijn mensen die er veel geld in steken en niks krijgen, maar je moet toch ergens beginnen met geld maken als je dat wilt via CSGO, met een skin van 0.15 cent gaat niet lukken
Je mag dan al hopen dat je een goeie skin krijgt in een kist wil je een goeie start maken
Dan kan je beter voor de prijs van 4 keys gewoon 1 skin kopen op OPSkins.com oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klitse schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:36:
[...]

Dan kan je beter voor de prijs van 4 keys gewoon 1 skin kopen op OPSkins.com oid.
hmm, nog nooit van gehoord.. Lijkt me nooit zo betrouwbaar zulke sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Anoniem: 826941 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:45:
[...]

hmm, nog nooit van gehoord.. Lijkt me nooit zo betrouwbaar zulke sites
Omdat jij er nog nooit van gehoord hebt hoeft het niet te betekenen dat het niet betrouwbaar is. Die site bestaat al een hele tijd en wordt veel gebruikt. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon voor een tientje via de steam market place een item kopen als je het allemaal niet vertrouwt. Dat is nog altijd verstandiger dan keys kopen om er cases mee te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klitse schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:50:
[...]

Omdat jij er nog nooit van gehoord hebt hoeft het niet te betekenen dat het niet betrouwbaar is. Die site bestaat al een hele tijd en wordt veel gebruikt. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon voor een tientje via de steam market place een item kopen als je het allemaal niet vertrouwt. Dat is nog altijd verstandiger dan keys kopen om er cases mee te openen.
Ik heb niet gezegd dat het niet betrouwbaar is, ik zei dat het me niet betrouwbaar lijkt.
Er zijn waarschijnlijk meer scam sites dan echte sites die skins verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik speel geen CS om er geld mee te verdienen, maar als er af en toe een paar cent binnen komt is dat toch weer leuk. Na een paar maanden spelen heb je genoeg verdient om een goedkoop spelletje in een Steam-aanbieding te kopen.
Dat is helemaal gratis en het enige wat je hebt hoeven doen is jezelf vermaken met CS. Dat is wat mij betreft veruit de beste deal.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

Anoniem: 826941 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:02:
[...]

Ik heb niet gezegd dat het niet betrouwbaar is, ik zei dat het me niet betrouwbaar lijkt.
Er zijn waarschijnlijk meer scam sites dan echte sites die skins verkopen.
Ik heb zelf een paar keer gewonnen op CSGOJackpot en heb er een nieuwe computer van gekocht. Skins heb ik verkocht via OPSkins.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CvLW98o.png

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Pagina: 1