Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Hallo,

ik heb onlangs bij de Mediamarkt een acer aspire switch 10 e sw3-013-15cb gekocht. Het was het laatste showroom model. De verkoper heeft de doos erbij gehaald en de laptop plus lader erin gedaan. Nu viel mij ineens op dat er de verkeerde lader is bijgedaan. Er staan namelijk subtiel Lenovo op.

Nu heb ik bij mijn andere Acer laptops wel vaker een lader bijgekregen waar geen Acer op stond, maar nooit eerder van een ander merk. En omdat dit een Showroom model was, vermoed ik dat de verkoper er per ongeluk de verkeerde lader bij heeft gedaan.

Nu wil ik de juiste lader erbij hebben, maar weet ik niet welke ik moet hebben. Ik weet ook niet of het een lader is met 1 Amp, 1,5 Amp of 2 Amp. De verkoper komt er ook niet uit.

Weet iemand hoe ik achter de precieze lader voor mijn laptop kom? Of anders welke Ampere de lader moet hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Via google kom ik uit op: DC Output: 5.25V--3A, 15.75W en anders even Acer bellen/mailen/etc?

[ Voor 26% gewijzigd door Fietsbel op 14-11-2016 01:17 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Fietsbel schreef op maandag 14 november 2016 @ 01:16:
Via google kom ik uit op: DC Output: 5.25V--3A, 15.75W en anders even Acer bellen/mailen/etc?
Met veel grote merken geen goeie ervaringen gehad mbt snelle responses. Maar Acer reageerde wel snel. Weliswaar de 1e keer beetje laks met "misschien is het...". Maar na wat doorvragen kwamen ze met hele concrete info van 2 ampere, 5.35v, en zelfs part en s/n nummers.

In de winkel kwamen ze er niet uit. Nu maar hopen dat ze er aan kunnen komen...