Hier nog een gedupeerde van oplichting via V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 579 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 22:44
Ik wil met dit bericht medetweakers waarschuwen voor de onderstaande oplichter:

hoogakker

Dinsdag a.s. onderneem ik stappen (het doen van aangifte) gezien ik naar m'n geld kan fluiten (€ 310).

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
Dat die gebruiker pas net geregisteerd was, zonder enig verleden, had je imho wel op moeten merken. 'Geregistreerd op 4 november 2016'

Verder kan niemand hier echt wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik iets koop zoek ik altijd de naam op, soms vind je een topic op tweakers en dan zoek ik naar een andere verkoper :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
Ik had het inderdaad op moeten merken maar aangezien ik niet weet hoe ik deze persoon anders moet rapporteren koos ik ervoor een topic aan te maken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 23:51

ComputerHoed

Electronica <3

Ik vind het zeer vervelend voor je dat je bent opgelicht, maar op zich had je dit kunnen zien aankomen.
Scammers zijn opvallend, net als bovengenoemde.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
Vandaar dat ik hier ook lering uit trek. Het gaat me nu met name hoe ik deze persoon aan Tweakers rapporteer.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

born4trance schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:25:
Vandaar dat ik hier ook lering uit trek. Het gaat me nu met name hoe ik deze persoon aan Tweakers rapporteer.
Bij deze gedaan :) De gebruiker is ondertussen al geband. Een heel topic daar aan wijden is derhalve niet nodig.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.