Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gerucht: scheepsmanifest toont Nvidia Pascal-kaart met gp102

Pagina: 1
Acties:

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Waarom staat dit op Tweakers als er geen mogelijkheid bestaat dat het waar is? Op HWI zou ik dit idd verwachten (en daar staat het ook). Maar waarom op Tweakers? Wat was de gedachte achter dit nieuwsbericht? Hoe had de schrijver precies die 10GB in gedachte?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:47
Ik geloof dat ik even wat mis. Waarom bestaat er volgens jou geen mogelijkheid dat dit waar is? Gaat dit over de breedte van de geheugenbus?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mark_88 schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:33:
Ik geloof dat ik even wat mis. Waarom bestaat er volgens jou geen mogelijkheid dat dit waar is? Gaat dit over de breedte van de geheugenbus?
Ja, hoe had je de 384 bit geheugenbus met 10GB videogeheugen in gedachte?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:47
Ik heb het er met de redactie nog even over gehad. Het is inderdaad een vreemd verhaal, en hoewel Nvidia vaker vreemde configuraties heeft geproduceerd (zoals ook genoemd in de comments: Mark_88 in 'nieuws: Gerucht: laadbrief toont Nvidia Pascal-kaart met gp102-gp...), is het onwaarschijnlijk totdat Nvidia echt iets toont. Achteraf kon deze blijven liggen, maar op zondag moest ik die inschatting in mijn eentje maken.