Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk is het voor gamen zo in mijn vrije tijd. Ik wil na lange tijd weer terug gaan gamen nadat ik console nu wel heb gezien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Plusminus prijs a €500,- voor de Desktop Pc
Iets meer of minder hoor je mij niet klagen:)
Besturing systeem en Monitor heb ik al. Muis en toetsenbord heb ik ander budget voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn monitor neem ik mee die heb ik nog staan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst zou ik World of Warcraft & Rainbow Six Siege vloeiend kan spelen. Ik zal de pc ook gebruiken voor Photo bewerking.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang de kwaliteit en componenten goed zijn heb ik niet perse voorkeur van merken.
Zoiezo een SSD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang ik de games vloeiend kan draaien en soepel lopen vind ik het goed.
Ga je overklokken?
Het is voor mij een starter om langzaam weer een monster pc neer te zetten maar voor deze computer geen must.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor een leuke starters gaming pc. Heb zelf al een beetje de best buys gelezen maar hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Voornamelijk is het voor gamen zo in mijn vrije tijd. Ik wil na lange tijd weer terug gaan gamen nadat ik console nu wel heb gezien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Plusminus prijs a €500,- voor de Desktop Pc
Iets meer of minder hoor je mij niet klagen:)
Besturing systeem en Monitor heb ik al. Muis en toetsenbord heb ik ander budget voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn monitor neem ik mee die heb ik nog staan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst zou ik World of Warcraft & Rainbow Six Siege vloeiend kan spelen. Ik zal de pc ook gebruiken voor Photo bewerking.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang de kwaliteit en componenten goed zijn heb ik niet perse voorkeur van merken.
Zoiezo een SSD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang ik de games vloeiend kan draaien en soepel lopen vind ik het goed.
Ga je overklokken?
Het is voor mij een starter om langzaam weer een monster pc neer te zetten maar voor deze computer geen must.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor een leuke starters gaming pc. Heb zelf al een beetje de best buys gelezen maar hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.