Toon posts:

uitloggen toegang tot iphone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers ik heb mijn iphone 5c laten vallen en wil hem nu verkopen voor onderdelen.
nu heb ik er alleen nog een account (apple id) op maar als ik iphone aansluit op de computer gebeurt er niks.
kan ik dit account verwijder zonder toegang tot de mobiel zelf?

ik heb al op icloud gekeken maar daar staat alleen een beetje vage informatie

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2016 18:45 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 13-11-2016 18:57)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je bij Apple support zoekt vind je Wat u moet doen voordat u een iPhone, iPad of iPod touch verkoopt of weggeeft waarin alles staat wat je moet weten. Neem aan dat het gaat om het uitschakelen van de 'Zoek mijn iPhone'-functie. Als je de informatie op de iPhone zelf wilt verwijderen, dan wordt het lastig, aangezien deze het blijkbaar niet meer doet.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat voor een iPhone is het, wat bedoel je met 'account' (Apple ID?) en wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Het is de bedoeling dat je deze vragen uit de template invult, en niet zomaar weghaalt ;)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus bedankt ik heb het al een beetje aangepast

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je bij Apple support zoekt vind je Wat u moet doen voordat u een iPhone, iPad of iPod touch verkoopt of weggeeft waarin alles staat wat je moet weten. Neem aan dat het gaat om het uitschakelen van de 'Zoek mijn iPhone'-functie. Als je de informatie op de iPhone zelf wilt verwijderen, dan wordt het lastig, aangezien deze het blijkbaar niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Had je een lockscreen code, en had je iOS 8 of later? In dat geval is je data volgens mij versleuteld en hoef je je geen zorgen te maken. (en als je geen lockscreen code had maakte je je blijkbaar geen zorgen om je data, dus waarom nu wel :) )

Zoef