Hallo iedereen, ik ben van plan een nieuwe gaming pc te kopen. Hieronder beantwoordt ik wat standaard vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga hiermee meestal cs:go spelen, heb een 144hz scherm en blijf liefst boven de 250fps. Anders speel ik ook nog wat h1z1 en bf4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100eu, alles wordt bestelt op Afuture.nl
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb m'n oude gaming pc verkocht. Dus alles wordt nieuw aangescha
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i5 of i7, gtx 1060 of hoger (ik gebruik shadowplay en stream ook af en toe met obs)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de processor, of ik voor de i5 of i7 ga weet ik nog niet. Voor de gpu maakt het mij niet echt uit, alhoewel ik liever Nvidia zou hebben voor shadowplay(amd heeft hiervan een variant dus voor amd sta ik ook open
)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een itx build zijn. Ik moet deze om de week van m'n ma naar m'n pa meedoen. Dus daarom zou een itx build wel handig zijn
Ga je overklokken?
Ja, indien nodig ga ik overclocken.
[b]Wat verwacht je van ons?[/b
Ik heb hieronder zelf een lijstje gemaakt en zou graag jullie mening hierover hebben. Ben ik iets vergeten of misschien weten jullie waar ik iets slecht gekozen heb, of iets wat totaal overkill zou zijn voor mijn systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga hiermee meestal cs:go spelen, heb een 144hz scherm en blijf liefst boven de 250fps. Anders speel ik ook nog wat h1z1 en bf4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100eu, alles wordt bestelt op Afuture.nl
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb m'n oude gaming pc verkocht. Dus alles wordt nieuw aangescha
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i5 of i7, gtx 1060 of hoger (ik gebruik shadowplay en stream ook af en toe met obs)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de processor, of ik voor de i5 of i7 ga weet ik nog niet. Voor de gpu maakt het mij niet echt uit, alhoewel ik liever Nvidia zou hebben voor shadowplay(amd heeft hiervan een variant dus voor amd sta ik ook open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een itx build zijn. Ik moet deze om de week van m'n ma naar m'n pa meedoen. Dus daarom zou een itx build wel handig zijn
Ga je overklokken?
Ja, indien nodig ga ik overclocken.
[b]Wat verwacht je van ons?[/b
Ik heb hieronder zelf een lijstje gemaakt en zou graag jullie mening hierover hebben. Ben ik iets vergeten of misschien weten jullie waar ik iets slecht gekozen heb, of iets wat totaal overkill zou zijn voor mijn systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 247,- | € 247,- |
| 1 | Asus Z170I Pro Gaming | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 468,- | € 468,- |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C14 | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | Fractal Design Edison M 450W | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 120GB | € 57,95 | € 57,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.103,76 | |