Titel Samsung Galaxy S7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Er gaat iets fout in de titel van de Samsung Galaxy S7. De 7 achter de S is op één of andere manier verdwenen ;)

pricewatch: Samsung Galaxy S 32GB Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

contrast schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:36:
Er gaat iets fout in de titel van de Samsung Galaxy S7. De 7 achter de S is op één of andere manier verdwenen ;)

pricewatch: Samsung Galaxy S 32GB Zwart
Het klopt weer :) Het is een hele irritante bug, die eens in de zoveel tijd optreedt en uitvoeringnamen die op een bepaalde manier zijn opgeslagen verknalt. De Galaxy S7 (en ook S6 trouwens) is op precies die manier opgeslagen en heeft daar dus last van. Bij praktisch alle tv's trouwens ook. We hebben alleen geen idee waar deze bug vandaan komt. Toevallig heb ik afgelopen vrijdag nav een melding in het meldpunt nog alle namen van de S7 lopen aanpassen en nu is'ie weer terug, 'gelukkig' dit keer alleen bij de zwarte en niet alle modellen.

In de tussentijd is er dus iets gebeurt waardoor het systeem vond om in dit soort gevallen de naam aan te passen. Ik ga er weer een ticket voor aanmaken en dit als voorbeeld gebruiken, zeker gezien het korte tijdsbestek van de laatste edit bij deze uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Bedankt voor je uitgebreide reactie.:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Ik quote je even zodat je hier een notificatie van krijgt. Twee keer een topic voor hetzelfde verschijnsel lijkt mij teveel van het goede :) . Hierbij nog een product waar het mis gaat. Namelijk de Moto G4 (2016) > pricewatch: Motorola Moto G (2016) 2GB ram, 16GB opslag Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

contrast schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:15:
[...]

Ik quote je even zodat je hier een notificatie van krijgt. Twee keer een topic voor hetzelfde verschijnsel lijkt mij teveel van het goede :) . Hierbij nog een product waar het mis gaat. Namelijk de Moto G4 (2016) > pricewatch: Motorola Moto G (2016) 2GB ram, 16GB opslag Zwart
Ondertussen al opgepakt door een collega.

Wat betreft de onderliggende bug, deze iteratie is er tijd vrijgemaakt voor development om hier eens goed naar te kijken en hopelijk ook een oplossing te implementeren.