Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuwe laptop - 500-800 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,
ik zou voor mijn schoonouders ne nieuwe laptop moeten kopen.
Vereisten:

-max 800 euro, mag natuurlijk minder zijn
-SSD
-veel opslagruimte is nie nodig
-wordt gebruikt voor standaard office, soms photoshop, maar geen zware berwerkingen
-15,6 inch
-numpad als da gaat
-mag qwerty zijn
-blijft altijd op dezelfde plaats staan, dus moet nie echt draagbaar zijn, maar het mag natuurlijk wel

Da is het denk ik.
Bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2016 19:44 ]

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 06:22
Geen 15,6 inch (13") maar ik kan je de HP 13G1 aanbevelen.
Ik heb nog even staan twijfelen over het scherm (wilde eigenlijk ook groter) maar nog geen moment spijt gehad hiervan.
Omdat het scherm zo scherp en duidelijk is bevalt het mij meer dan goed. _/-\o_

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar een groter scherm is toch vereist. Mijne schoonvader zie niemeer zo goe

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
Goh, azerty, da's duur.

Ik heb er twee gevonden. Eentje kost 700 euro, voldoet aan al je vereisten en is 15.6". De ander is 17.3" (voor als je schoonvader dat kan waarderen), maar hier betaal je dan ook 800 euro voor (en is alleen verkrijgbaar bij bol.com, dus kan geen langdurige beschikbaarheid beloven).

pricewatch: Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR00JAMH
pricewatch: Medion Erazer P7643 (30020575, Azerty)

Beiden hebben 1080p resolutie. De lenovo heeft 8 GB RAM, de medion 6 GB. Afhankelijk van hoe photoshop gebruikt wordt, kan die 2 GB extra helpen. Voor het browsen zul je dit niet merken. (overigens heeft de medion DDR3 ram, geen DDR4, maar dit verschil is niet iets om je druk over te maken.

Overigens is hier in Holland een laptop per definitie vrij draagbaar. :)

Verwijderd

Topicstarter
haha ja, ne laptop is normaal altijd draagbaar. Maar ik heb hier thuis ne 18 inch laptop vna Acer, en die is toch nie altij plezant/gemakkelijk om mee te pakken.
Bedankt voor de antwoorden.
Ik heb hem ook al kunnen overtuigen om toch Qwerty ook te pakken. Dus misschien meer keuze dan :). Kheb het ge-edit in min eerste post.

Verwijderd

Topicstarter
Is dees iets? Vanaf woensdag in den aldi.
http://aldi.medion.com/md99960/nl/?refPage=aldi

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
Dat is een prima keuze. Praktisch hetzelfde als de Lenovo hierboven maar 100 euro goedkoper. Qwerty is toch net iets vaker afgeprijsd heb ik het idee.

Je kunt met qwerty nog verder richting budget gaan natuurlijk, maar dan lever je het goeie scherm in. Dat lijkt me niet handig als je gaat photoshoppen. Lijkt mij dus een prima oplossing voor al de vereisten.

Kun je vragen of hij 100 euro over heeft voor azerty he 😉
Pagina: 1