Toon posts:

Maakt FF ook langzamer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal :)
Wat ik mij zo opeens afvraag: maakt Force Feedback een spel ook langzamer? Bedoel..komt er info terug van het stuur naar de pc (kost tijd..etc) waardoor het spel langzamer wordt?
Of gaat de data enkele reis stuur en maakt het nix uit?
Dit weekend is HET weekend...ga een stuurtje kopen..weet alleen nog niet met/zonder FF :? (..het spel moet er niet op achteruitgaan)
enne...alvast thx voor de reacties 8-)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik neem aan dat het niet langzamer wordt. Er hoeft alleen maar een signaaltje naar je stuur als je een steen raakt ofzo. Dus jij rijdt en pc stuurt allerlei vage data naar monitor/boxjes en op een gegeven moment raak jij een steen, komen er nog wat bytes bij om jou stuur aan de gang te helpen.

Nee ik heb er nog nooit van gehoord dat je games slomer werden door FF. Kan het me ook niet voorstellen.

Verwijderd

K'ga mee met icestorm hier. Hij wordt wel een beetje langzamer denk ik maar zoveel kr8 gaat'ie niet nodig hebben.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 29 juni 2001 22:46 schreef Raven_ het volgende:
Hij wordt wel een beetje langzamer denk ik maar zoveel kr8 gaat'ie niet nodig hebben.
Ja ik denk dat 'beetje' alleen opvalt op een p100 ofzo. En ik neem aan dat je iets 'zwaarders' hebt.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Theoretisch is het iets langzamer maar in de praktijk zul je dat niet merken. Ik zou zeker voor mét FF gaan, maakt de hele ervaring gewoon een stuk leuker :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 22:52 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja ik denk dat 'beetje' alleen opvalt op een p100 ofzo. En ik neem aan dat je iets 'zwaarders' hebt.
Jep, en ik denk niet dat er spellen zijn die een op een p100 lopen EN nog FF ondersteunen dus... :)

Verwijderd

Topicstarter
Okeee.. :)
thx voor de reacties..
heb een SE440bx-2@FSB103-PII400@412+riva tnt op 116/126..
demo ColinMcrae 2.0 draait leuk...ga ik ook erbij kopen denk ik....

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik meen ooit gelezen te hebben dat in me Microsoft Sidewinder force feedback pro al zelf een 20 mhz. processor ofzo zit ingebouwd

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 23:04 schreef Aussie het volgende:
Okeee.. :)
thx voor de reacties..
heb een SE440bx-2@FSB103-PII400@412+riva tnt op 116/126..
demo ColinMcrae 2.0 draait leuk...ga ik ook erbij kopen denk ik....
Dat gaat wel goed draaien denk ik. Nergens om zorgen over te maken. Dus koop gerust een FF stuur.. You won't regret it.
/me haalt er ooit ook 1tje... :)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik kan gewoon niet meer zonder mijn stuur.. ik gp3 dan ook wel minimaal een uur per dag :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20
Je zou het FF stuur natuurlijk kunnen o/c-en :)
Pagina: 1