Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren is helaas mijn (net nieuwe) iPhone 6 plus uit mijn jaszak gevallen. Naast een grote barst in mijn scherm past mijn koptelefoon nu ook niet meer in de daar voor bestemde opening. Wie heeft hier ervaring mee en wat zijn ongeveer de kosten voor een reparatie? 😣

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Maximaal €361,10. Het kan minder zijn, maar dat is geheel afhankelijk wat er precies kapot is, of je AppleCare+ hebt, of je een verkering hebt die dit dekt, je het door Apple zelf laat repareren, een derde door Apple goedgekeurde service provider (AASP), of een lokale telefoonreparatiezaak (met de nodige risico, aangezien ze meestal geen toegang hebben tot originele onderdelen).

Het beste wat je kunt doen is wat rondbellen en offertes gaan vragen.

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 13-11-2016 00:20 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 21:46
Wat betreft de koptelefoonuitgang: je kunt in een noodgeval ook een lightning naar 3,5mm jack adapter kopen voor 9 euro (net zoals op de iPhone 7): https://www.bol.com/nl/p/...opstukje/9200000065148723

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:36
En hier een tip: ga gewoon naar Apple, garantie is het toch niet, als je naar je provider gaat stuurt die hem waarschijnlijk op naar Microfix en dan krijg je een hoger bedrag voor je kiezen dan bij Apple zelf. Terwijl je voor die 361 nog wat bij Apple een refurbished/remanufactured toestel krijgt

En informeer bij de verzekeringen of het misschien onder iets valt (ik heb een uitgebreide inboedel verzekering waar dit ook onder valt)

[ Voor 19% gewijzigd door SpoekGTi op 13-11-2016 09:41 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.