Klopt het dat je deze demo maar 1 keer kan downloaden? Als je m verwijderd en opnieuw wil downloaden kan dat niet omdat je m zogenaamd al gekocht zou hebben staat er dan i.p.v de download knop
Op de Xone kan je hem opnieuw downloaden via- games&apps- ready to install.gillus99 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:09:
Klopt het dat je deze demo maar 1 keer kan downloaden? Als je m verwijderd en opnieuw wil downloaden kan dat niet omdat je m zogenaamd al gekocht zou hebben staat er dan i.p.v de download knop
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Op de pc toch echt niet . 1 keer downloaden daarna nooit meerskreppiedoe schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:43:
[...]
Op de Xone kan je hem opnieuw downloaden via- games&apps- ready to install.

En als je in de PC store naast het zoekscherm op je avatar klikt en dan naar bibliotheek gaat? Daar zou die gewoon tussen moeten staan lijkt mij.gillus99 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:31:
[...]
Op de pc toch echt niet . 1 keer downloaden daarna nooit meer
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik kom zover tot via store bij forza 3 demo en staat er dat dit spel niet geschikt is of dat ik t spel al heb gekocht,heel raar.skreppiedoe schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:55:
[...]
En als je in de PC store naast het zoekscherm op je avatar klikt en dan naar bibliotheek gaat? Daar zou die gewoon tussen moeten staan lijkt mij.
Onder je avatar heb je toch downloads. Staat ie daar niet tussen dan? Beetje vreemd is het wel... En anders moet het ergens onder gekochte items staan..gillus99 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:38:
[...]
Ik kom zover tot via store bij forza 3 demo en staat er dat dit spel niet geschikt is of dat ik t spel al heb gekocht,heel raar.
Gamertag: timmie271
Pagina: 1