Geen reactie van verkoper, maar doet wel andere activiteiten

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChipSlayer
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 23:13
Het gaat om DMKraaijeveld
https://tweakers.net/gallery/767375/

En om deze advertentie.
https://tweakers.net/aanbod/1148707/sharkoon-skiller-mech-sgk1-brown-nieuw-kopen-of-ruilen-blue-switch.html

Na een prijskaartje gekregen te hebben en gevraagd of ik hier mee akkoord ga, laat hij vervolgens al 4 dagen niks meer van zich horen.

Ik heb eigenlijk gevraagd toen ik antwoordde (vier dagen geleden), of hij het zo spoedig kan opsturen. Maar helaas ik moest een paar dagen wachten tot nu. Niet dat het opgelost is, maar hij plaatst wel ondertussen een andere advertentie. Waar ik op reageer dat ik wel iets heb, maar |:( ("kom er niet door").

Dus ik weet niet wat ik moet doen, en ik wil vragen of mensen hier het zelfde probleem hebben met deze verkoper!

Groet,

Chip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Tja blijkbaar heeft de verkoper andere dingen te doen, een andere koper gevonden, zich bedacht of een andere reden, daar kan je weinig tegen doen en dat is een van de risico's van tweedehands kopen.
Of het netjes is is een tweede maar het is niet strafbaar oid dus tja...
Wat is verder het doel van dit topic, anders dan iemand even aan de schandpaal te nagelen?...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:25
En als je een topic aan maakt, moet je hem hiervan op de hoogte stellen om zich te kunnen verdedigen. Want anders is het alleen een schandpaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals hierboven al aangegeven is niemand verplicht op DM of mail te reageren. Daarom heeft dit topic dus weinig toegevoegde waarde, behalve van het (wellicht onbedoeld) in een kwaad daglicht zetten van de verkoper.
Om die reden sluit ik dit topic.

[ Voor 19% gewijzigd door Microkid op 13-11-2016 10:56 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.