Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp aanschaf laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AlexWiep
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-08 09:03
Goedemiddag allemaal!

Ik ben momenteel de aanschaf van een nieuwe laptop aan het overwegen, en ik hoop dat iemand mij wat tips/aankoopadvies kan geven.

Ik heb een budget van +- €1750,- voor de nieuwe laptop, en ik ben van plan deze aan te schaffen in de geen BTW week van de mediamarkt op mijn BV. Dit houdt in dat ik met 1750 euro een laptop van €2670.- kan kopen.

Een voorwaarde is uiteraard wel dat de laptop te koop is bij de mediamarkt. ;)

Ik game veel, wil eigenlijk iedereen game wel spelen en een desktop is helaas geen optie voor mij omdat mijn vriendin mij dan gaat verbannen naar mijn kantoor boven, terwijl ik lekker beneden in een ruimte met haar wil zitten. :)

Nu zijn mijn voornaamste vragen, waar moet ik op letten, welke specificaties of hardware onderdelen zijn nu eigenlijk echt het belangrijkst en hebben jullie een model dat jullie echt zouden aanraden.

Elk advies wordt op prijs gesteld, aangezien dit een grote aanschaf is en ik deze graag goed geïnformeerd wil maken!

Alex

Alle reacties

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Heb je de MM website al geprobeerd: http://www.mediamarkt.nl/nl/category/_laptops-482723.html
Als je filtert op: Nvidia G-Force heb je een aantal gaming laptops te pakken.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• AlexWiep
Ik heb uiteraard al wat rondgekeken op de website van de mediamarkt, maar in de prijsklasse kom ik bijvoorbeeld het volgende tegen;

ASUS ROG XC700VO-GC009T met;

17,3 inch full HD
i7 6820 HK
32 GB
2x 256 GB SSD
NVIDIA GTX 980 (8 GB)

of

MSI GT73VR
17,3 inch full HD
i7 6820 HK
16 GB
2x 128 GB SSD + 1TB HDD
NVIDIA 1070 (8 gb)

of voor 100,- minder heb je;

MSI GT80S 6QE-241NL Titan
18,4 inch FHD
i7-6820HK
32 GB
2x 128 GB SSD + 1 TB HDD
2x NVIDIA GeForce GTX 980M (8 GB)

Moet ik voor een latop gaan met een betere video kaart, of twee iets mindere zoals de Titan? Als je bijvoorbeeld de ASUS met de MSI GT73VR vergelijkt zijn deze hetzelfde op de videokaart en geheugen na, waar ligt dan de prioriteit?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zoek naar benchmarks en je weet het.

39

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

De BTW dagen is meestal eind/medio januari 2017, het heeft geen zin om nu al te kijken omdat het nog te lang duurt. In de tussentijd zullen nieuwere laptops uitkomen en de prijzen veranderen.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• AlexWiep
Oke, ik was mij er niet van bewust dat het echt zo ontzettend snel ging! Er komt waarschijnlijk wel veel nieuw spul uit rond de kerst..

Ik zal me proberen tot die tijd te verdiepen in wat al die specificaties nu daadwerkelijk betekenen, en als de tijd rijp is zal ik nog eens een topic posten. Bedankt voor je reacties in ieder geval.

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:01
Niet lager dan GTX 1060 gaan...
Pagina: 1